mamma87 og gullguttan
Glad i forumet
tenke på att i morgen, 10. august, hadde jeg egentlig termin. Det er vondt å tenke på.
Måtte bare dele dette.
Måtte bare dele dette.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff ja,det skjønner jeg godt at er vondt å tenke på..lov å være trist,men samtidig glede seg over den nye graviditeten og den spennende tida du går i møte! Klem fra meg:)skilpadda* skrev:
Uff ja,det skjønner jeg godt at er vondt å tenke på..lov å være trist,men samtidig glede seg over den nye graviditeten og den spennende tida du går i møte! Klem fra meg:)skilpadda* skrev:
EmilyTheStrange skrev:
sign
En klem til deg...Har aldri mistet selv, så kan bare forestille meg hvor vondt det er...1+1=2 skrev:
Uff, det er så trist med sånne datoer :(FrustrertFrøken skrev:
På torsdag skulle jeg vært 12 uker, så det er litt trist for meg :( Måtte liksom begynne helt på nytt..
Klem til deg!
Mange klemmer til deg! Og sikkert en god trøst at du er gravid igjen. Det hjalp meg når termindatoen kom. Mista i uke 15.Chello skrev:
*Helene Petrine* skrev:
sign. klem fra meg også:)
Kjenner meg veldig godt igjen..Jeg skulle hatt termin den 27.aug..Sist gang jeg mistet..citlon skrev: