Rart å...

mamma87 og gullguttan

Glad i forumet
tenke på att i morgen, 10. august, hadde jeg egentlig termin. Det er vondt å tenke på.  

Måtte bare dele dette. 

Gir deg en god klem jeg!
Skjønner det er trist og tenke på. Håper tiden frem til april går fort, så har du mest sannsynlig en termindato du kan glede deg til

Tusen takk for den gode klemmen!:) Ja, håper det- velger å tenke positivt :)  

Uff ja,det skjønner jeg godt at er vondt å tenke på..lov å være trist,men samtidig glede seg over den nye graviditeten og den spennende tida du går i møte! Klem fra meg:)

skilpadda* skrev:
Uff ja,det skjønner jeg godt at er vondt å tenke på..lov å være trist,men samtidig glede seg over den nye graviditeten og den spennende tida du går i møte! Klem fra meg:)

sign

EmilyTheStrange skrev:

skilpadda* skrev:

sign

En klem til deg...Har aldri mistet selv, så kan bare forestille meg hvor vondt det er...

Uff, det er så trist med sånne datoer :(
På torsdag skulle jeg vært 12 uker, så det er litt trist for meg :( Måtte liksom begynne helt på nytt..
Klem til deg!

skilpadda* skrev:

Ja. Det er helt klart!:) tusen takk for klemmen:) 

EmilyTheStrange skrev:

skilpadda* skrev:

sign

Tusen takk for klem:) 

1+1=2 skrev:
En klem til deg...Har aldri mistet selv, så kan bare forestille meg hvor vondt det er...

Tusen takk for en klem :) 

FrustrertFrøken skrev:
Uff, det er så trist med sånne datoer :(
På torsdag skulle jeg vært 12 uker, så det er litt trist for meg :( Måtte liksom begynne helt på nytt..
Klem til deg!

Ja, slike datoer setter seg i hodet. Det er noe man ser frem til og gleder seg til å komme til (12 uker da går det som regel bra), så skjønner deg veldig godt att det er trist. Sender en klem tilbake til deg :) Åååja.....Det er litt hardt og tregt å måtte begynne helt på nytt.. samtidig att man er ekstra nervøs denne gangen. 

Mange klemmer til deg! Og sikkert en god trøst at du er gravid igjen. Det hjalp meg når termindatoen kom. Mista i uke 15.

Chello skrev:
Mange klemmer til deg! Og sikkert en god trøst at du er gravid igjen. Det hjalp meg når termindatoen kom. Mista i uke 15.

Tusen takk for klemmer, og klemmer tilbake til deg!:). Off, det er ikke noe kjekt å oppleve! Det er en god trøst ja att jeg er gravid igjen, så absolutt. Det gjør det lettere. 

skilpadda* skrev:

sign. klem fra meg også:)

lilly26 skrev:

EmilyTheStrange skrev:

skilpadda* skrev:

sign

*Helene Petrine* skrev:

skilpadda* skrev:

sign. klem fra meg også:)

tusen takk for klem :) klem tilbake. 

Takk for klem:)

Kjenner meg veldig godt igjen..Jeg skulle hatt termin den  27.aug..Sist gang jeg mistet..

citlon skrev:
Kjenner meg veldig godt igjen..Jeg skulle hatt termin den  27.aug..Sist gang jeg mistet..

Sender en god klem til deg :) 

Back
Topp