Rart å tenke på at nå flytter folk inn på oktoberforumet

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Tenkt at det er et år siden vi Ble gravide og eventyret startet.. Rart å se at no er det noen nye som flytter inn på oktober forumet, med nye spirer.. Tiden går så fort.. Kjenner jeg er litt gravid-syk igjen . ;)

Ja, det er rart å tenke på. Tror jeg drøyer nestemann litt jeg da.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja, har tenkt på det samme jeg også.. synes det er kjemperart! For akkurat ett år siden var vi der selv, liksom.
For akkurat ett år siden ble mini laget.. Og vi visste ikke at vi skulle bli foreldre.. Så herlig tanke <3
Litt gravidsyk selv også, men vi skal flytte, og jeg må finne meg jobb, så det passer rimelig dårlig å bli gravid igjen nå. Vi har bestemt oss for å vente til høsten, så vi ikke får barn på samme tid av året :p

å hadde jeg bare fått lov til det... <3

Håper du får det <3
Takk... skulle hatt mensen idag eller imorra... men har ikke trua denna mnd heller
skjer sikkert som de to siste pp.. at mensen er nesten en uke forsinka... BAH, hater å ikke være i rute!

Ja, sant det!! Jøye meg som tiden flyr!!:eek:
Er så fint å tenke tilbake på graviditeten også,lille magiske spiren i magen<3<3

Merker nå hvorfor folk sa at jeg burde nyte svangerskapet. Jeg syns det var tull når folk sa det. Men det er helt sant. Det er en del av eventyret :)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
Huff jeg ser tilbake på svangerskapet med skrekk og gru! :P Eneste koselige var sparkene! Hehe! Men så er jo ingen svangerskap like så får satse bedre neste gang :D

Huff jeg ser tilbake på svangerskapet med skrekk og gru! :P Eneste koselige var sparkene! Hehe! Men så er jo ingen svangerskap like så får satse bedre neste gang :D

Hehe :) neste svangerskap blir nok helt annerledes på godt og vondt. Sparkene var koselige ja. Og spenningen. Det jeg ikke savner er tiden før fødselen. Da ting kunne skje når som helst. Det var nervepirrende.

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Ja veldig rart å tenke tilbake. Gikk på hormoner jeg på denne tiden i fjor. Blir nok en spesiell dag 8. februar (den dagen vi satt inn eggene)

Back
Topp