Rare vaner

Ekornmamma

Ønsker oss en liten en
Julikulene 2020
I dag til frokost puttet Lillegutt konsekvent to fingre i munnen hver gang han fikk en ny bit grøt. Noen som har vært borti noe lignende? Så ut som han sutta på de. Ga vann innimellom, så tror ikke han var tørst.

Er det noen andre som gjør rare ting? [emoji4]

Tja, vane og vane.. min har begynt å bite i skjea når han får mat. Kjempeenkelt å mate han da.... [emoji38] Må liksom nappe skjea ut av munnen hans [emoji23]

Min lager en bestemt "knirkelyd" i lang tid når han forsøker å sove (opp i mot 30 min på kvelden, i 10 min hver kvil på dagtid) Vet at når den lyden kommer kan jeg la være å bysse mer på vogna feks. Går vi tur kan han sitte lys våken i vogna men lager da denne lyden når han er trøtt som om han tenker på at det hadde vært godt å sove liksom. Har gjort det siden han var veldig liten

Last edited:
Og ja.. han holder takta til musikk med foten. Ligger på magen å dunker tåa i gulvet [emoji28] ser litt ut som at han skal starte med balett..

Min lager en bestemt "knirkelyd" i lang tid når han forsøker å sove (opp i mot 30 min på kvelden, i 10 min hver kvil på dagtid) Vet at når den lyden kommer kan jeg la være å bysse mer på vogna feks. Går vi tur kan han sitte lys våken i vogna men lager da denne lyden når han er trøtt som om han tenker på at det hadde vært godt å sove liksom. Har gjort det siden han var veldig liten
Begge mine lager også denne knirkelyden når de er trøtt [emoji846] Eldste holder på enda innimellom selv om han er 2 1/2år [emoji4]

Her e det også knirking [emoji2][emoji7]

Morsomt å høre at andre har den samme lyden. Syntes det er søtt, og ikke minst greit å vite når/om han holder på å sovne eller ikke. Sa her om dagen til mannen at jeg håper den ikke forsvinner for vi har jo lært oss å styre etter den

Back
Topp