rare ting i utfloden..

xmissx

Flørter med forumet
Hei, jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette men er det noen av dere som har opplevd og ha litt gul/lysebrun utflod med "hinnerester" unnskyld utrykket men ser ut som små blodårere eller noe lignede som kommer ut ikke mye men av og til.. var på ul og babyen sprellte av liv:) men blir litt bekymret for vet det er normal med slim og klumper osv men ikke dette.. håper noen har samme erfaringer er begymmret:(

Etter sex engang i starten av mitt svangerskap kom det en liten hvit geleklump ut og opp i do haha. Så ut som et foster men hele greia var bare hvit klump, så var nok bare utflod, da utfolden blir tykkere og det blir mer av den under svangerskap ! Så er nok ikke noe farlig :) jeg hadde også lysebrun og rosa utflod og jeg er fremdeles gravid i uke 23 nå :) så er nok normalt men skjønner bekymringa ! Dra til legen om det kommer frisk blod og smerter ihvertfall !! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

takk for svar, er i grunne ikke utfloden som bekymmrer meg men disse andre greiene:P

Hei på deg!

Det er så utrolig mye som skjer i kroppen når man er gravid. Og veldig mange kvinner opplever at få mer utflod og at den også kan være annerledes enn ellers.
Det er litt vanskelig å si helt spesifikt akkurat hva det du beskriver er. Men så lenge du ikke klør, svir eller på andre måter opplever ubehag, så er sansynligheten for at det er helt normalt veldig stor!

Så hold bare litt øye med det videre og nevn det gjerne på neste kontroll hos lege eller jodrmor.

Lykke til videre :-)
Jordmor Ragna.

Back
Topp