Rare ting dere griner over?

Babylykke81

Glad i forumet
Okey, så er jeg gravid og jeg vet jo at det betyr mer hormoner og alt det der....
Men at det skulle bli en sååå stor hormonfest i kroppen var jeg ikke helt forberedt på... (ikke samboeren heller, hehe... ) emoticon  

Tenkte å starte en tråd hvor alle kan fortelle om de rareste tingene dere har begynt å gråte for, så kan vi i det minste ha litt selvironi...? :0)

Dere vet den reklamen på TV om et apotek som sier at det bare er utvalgte produkter som slipper inn i varmen?
Reklamen viser kremer som ligger strøtt ute i mørket og i pøsregn, også spilles det litt småtrist musikk i bakrunnen...
Deeeet begynte tårene mine å renne for... !?!?!?!???? Av kremer som står i regnet????? Stakkars kremer, liksom... ???
emoticon  
Note to self * ikke se på Disney- filmer de neste 8 mnd....*

Flere som har noe å dele? :)

sist svangersakp rant tårene så fort eg såg den posten reklamen med hunden som la seg på togskinnene

Dette er nesten litt flaut, men jeg felte noen tårer da jeg leste om at det ungarske flyselskapet Malev hadde gått konkurs! De skrev så vemodig om det, at det var slutten på en epoke etc... Var trist!  Haha! :-)

hehe jeg også gråter for ingenting :P bare en sang kan få meg til å gråte :P

gråter for det meste her og gitt!!! :P nesten litt slitsomt syns jeg.. Hehe

akuratt nå grine eg for at mannen kjøpte feil kylling!...

verteline skrev:
akuratt nå grine eg for at mannen kjøpte feil kylling!...

Hehe emoticon  herlig... ;)

Back
Topp