Rare ting babyen gjør

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Jeg må le litt av den lille babyen min altså. Han er nemmelig en liten raring:laughing002. Han kan være kjempeaktiv og livlig, MEN så snart noen vil kjenne på stopper han opp. Da kan ha handa på magen i 10 min og vente i spenning, men ingen spark. Selvom han nettopp holdt på. Jeg er hjemme hos familien min på ferien nå, de vil så gjerne kjenne han. Men han stopper bare opp.
Flere som opplever det? Mon tro hva der skyldes? Kanskje de er sjenert:happy7?

Noen som har babyer som også gjør rare ting? Eller har opplevd noe rart:)?

her en kveld jeg halvsov og lå intill ryggen til samboer som sov, begynte babyen plutselig å sparke. Da komme der fra søvne fra samboer «ikke spark meg». Jeg brast ut i latterkrampe.

Jeg er veldig glad i pizza, favoritt maten min. Det som også er morsomt er at det virker som at han elsker pizza også. Etter pizza går han bananas der innne :)

Opplever ofte at han er mer sjenert når samboer skal kjenne. Magen kan se ut som en stor gelé fordi det er hender og føtter som slår og sparker, så fort det kommer en hånd så stilner det. Kan det ha noe med at vi kanskje begynner å prate? At vi sier "kom å kjenn" og da reagerer han på stemmen og roer seg? Nei jeg aner ikke [emoji14]

Det er kanskje ikke en spesielt rar ting han gjør, men i går kjente jeg en albue som fløt over magen, det var både ekkelt, vondt og fantastisk på samme tid [emoji14] jeg skrek ut som samboern som holdt på å kjøre av veien fordi han trodde det var noe galt [emoji28]
Gøy å kjenne hvor mye sterkere de er fra uke til uke :)

Hos meg er det helt normalt at det er full stopp så fort noen skal kjenne. Har vært slik med de to andre også. Sambo har kun kjent de bevege når han ikke har kjent etter. Eks når vi ligger tett inntil hverandre.

Min liker ikke tomatsaus/ suppe. Da kommer maten i retur. Ikke at det er min favoritt heller. Men holder seg nå nede ellers.

Jeg må le litt av den lille babyen min altså. Han er nemmelig en liten raring:laughing002. Han kan være kjempeaktiv og livlig, MEN så snart noen vil kjenne på stopper han opp. Da kan ha handa på magen i 10 min og vente i spenning, men ingen spark. Selvom han nettopp holdt på. Jeg er hjemme hos familien min på ferien nå, de vil så gjerne kjenne han. Men han stopper bare opp.
Flere som opplever det? Mon tro hva der skyldes? Kanskje de er sjenert:happy7?

Noen som har babyer som også gjør rare ting? Eller har opplevd noe rart:)?

her en kveld jeg halvsov og lå intill ryggen til samboer som sov, begynte babyen plutselig å sparke. Da komme der fra søvne fra samboer «ikke spark meg». Jeg brast ut i latterkrampe.

Jeg er veldig glad i pizza, favoritt maten min. Det som også er morsomt er at det virker som at han elsker pizza også. Etter pizza går han bananas der innne :)
Hehe, det er akkurat det samme som skjer her med knøttet vårt[emoji23] Hver eneste gang jeg roper på mannen eller når han følger godt med på magen, beveger han seg enten nesten ikke eller stopper helt opp.
Han er veldig aktiv så og si heletida, rene karatekid der inne[emoji28] Men neida, skal ikke vise seg for andre.

Pizza er min veldig glad i også. Spiste det igår og da var det party der inne[emoji170] Deilig å se at han har det bra, men gjør vondt når han sparker nedover mot skjeden..

Så det er ikke bare min baby som er en særing :laughing002 rart de bare stopper sånn når snille folk vil hilse på

Høres helt normalt ut

5f84ec0f21bd67594747f2def68899b4.jpg

Når min sparker mot underlivet eller ribben og det gjør vondt, sier jeg «nei au ikke der». Da stopper han merkelig nok :laughing002

Back
Topp