Jeg må le litt av den lille babyen min altså. Han er nemmelig en liten raring. Han kan være kjempeaktiv og livlig, MEN så snart noen vil kjenne på stopper han opp. Da kan ha handa på magen i 10 min og vente i spenning, men ingen spark. Selvom han nettopp holdt på. Jeg er hjemme hos familien min på ferien nå, de vil så gjerne kjenne han. Men han stopper bare opp.
Flere som opplever det? Mon tro hva der skyldes? Kanskje de er sjenert?
Noen som har babyer som også gjør rare ting? Eller har opplevd noe rart?
her en kveld jeg halvsov og lå intill ryggen til samboer som sov, begynte babyen plutselig å sparke. Da komme der fra søvne fra samboer «ikke spark meg». Jeg brast ut i latterkrampe.
Jeg er veldig glad i pizza, favoritt maten min. Det som også er morsomt er at det virker som at han elsker pizza også. Etter pizza går han bananas der innne
Flere som opplever det? Mon tro hva der skyldes? Kanskje de er sjenert?
Noen som har babyer som også gjør rare ting? Eller har opplevd noe rart?
her en kveld jeg halvsov og lå intill ryggen til samboer som sov, begynte babyen plutselig å sparke. Da komme der fra søvne fra samboer «ikke spark meg». Jeg brast ut i latterkrampe.
Jeg er veldig glad i pizza, favoritt maten min. Det som også er morsomt er at det virker som at han elsker pizza også. Etter pizza går han bananas der innne