rare tanker

Krøllis

Blir kjent med forumet
Etter noen år med prøving begynner man å tenke rare tanker... Prøver å finne forklaring på hvorfor man ikke blir gravid når man har sex rundt eggløsning hver måned, det er ikke noe fysisk galt.... likevel skjer det ikke noe..

Begynner å lage forklaringer for meg selv.... kanskje "livmortappen" sitter litt anderledes på meg en andre... jeg når den fint med en finger litt inn, men leser at når man skal ha sex skal man ha penis lengst mulig inn og ligge høyt med bena... så tenker jeg, ja ja, kanksje bare sæden blir der inne helt innerst og ikke rekker frem til lille åpningen for den ligger lengere ut.... Dessuten er den en forhøyning rundt den, så da kommer ihvertfall ikke sæden til å rekke frem til hullet hvis det havner bak der... rare tanker....

Noen andre som lager dumme forklaringer for seg selv[&:][&:].....

heheh ja en kan virkelig begynne å grumle på alt

Jeg har vel grublet meg gjennom alle slags diagnoser og grunner til hvorfor det ikke fungerer, men blir aldri klokere av den grunn [8D]

Nå har jeg jo fått påvist PCO, så der ligger en grunn iallefall. Har ikke tatt lap eller HSG, men er sikker på at resultatet av det vil fortelle at jeg har tette eggledere.. [:(]

Vi får se.. kan jo håpe at denne pergokuren gjør jobben sin [:)] Hvis ikke blir det nok IVF på oss (litt blanda følelser på det punktet men..) Det skal nok ordne seg på en eller annen måte [:)]

Back
Topp