Rare strofer under fødsel..

Chibi

Hoot hoot!
Noen her som kom med noen merkelige og morsomme kommentarer/strofer under fødselen?
Har hørt av mange kjente ting de skrek i sinne da de holdt på.. Og jeg ler så jeg griner. Lurer på om jeg kommer med noe sånt når ting er i gang [8D]

Hahaha..
Unnskyld at jeg ler altså [8D]

jordmødre må høre mye rart [8D]

Spurte om de kunne skyte meg og at vi bare kunne avslutte hele greia, trengte ingen baby likevel jeg. Men heldigvis går ikke det an da [:D]

Også midt under pressriene kauka jeg til jordmora: Du, deg vet jeg hvem er!!! Du er hu norgesmestern i snowboardkjøring!
Og hu bare, ehhh, neeei? Jo jo jo, jeg er helt sikker.

Deretter en ny ri, og i neste pause fant jeg at hu bare hadde et veldig likt navn som hu. Kjersti Buås[8D]

fikk lystgass og hadde vel maska over ansiktet konstant, til slutt så var jeg sikker på at jormor sto og sang timon og pumbasangen fra løvenses konge selv om det var helt musestille i rommet.

Hadde nok gjort det samme! Så skjønner den!

"Det er da for faen ikke sånn fitta mi skal kjennes ut!!!"

Første jeg kom på i farten, skal tenke litt på det så kommer jeg med flere..[;)]

Hahaha [:D]

"helvette heller, jeg vil HJEM" "mamma, kan vi ikke bare stikke av??"
-mine brøl med snuppa stående i åpningen, ville ikke mer!

"Skulle aldri ha spist den jævla kanelen!!!"

"fy faen så vondt, nei unnskyld, skal ikke banne det er stygt Å FY FAEN DA nei unnskyld altså jeg lover å ikke banne FOR FAAEEN SÅ VONDT" [8|]

Var meget stille under fødsel, tror dette var de få strofene jeg klarte å lire av meg...

+ at jeg under pressriene prøvde å lukke beina sammen, litt for seint for det kanskje? [8D] (redd jeg skulle revne opp til navlen)

He-he.. lå i mange uker på sykehuset, og hadde rom inntil ene føderommet..  Jeg og romkameraten min våknet ofte på nattaen ja av hylende fødende damer..  Og hørte mye rart og!

"Dytt han inn igjen! Jeg vil ikke mer!"  (hodet stod i åpningen)

"å se til helvete å la være å røre meg der!!"  (jordmor som sjekket åpningen)

"jeg hater deg! Dette er diiiiiiiin skyld!!"  (til pappaen)

"snart ferdig snart ferdig snart ferdig snart ferdig osv..osv...osv.."  (ei som tydeligvis prøvde å oppmuntre seg selv)

He-he..  men var ikke så morsomt når de bare skrek og skrek og skrek og skrek..  Gurimalla...

Leste også en morsom jeg må ta med:
Fødende kvinne sender mannen sin for å hente kaffe.  Jordmor kommer inn å spør om slimproppen har gått?  "Ja han er for å hente kaffe!"...   he-he-he...

jeg sa til manne at jeg vil ikke meir,kan vi reise heim i gjenn??
ringte mamma da jeg hadde ful åpning og null rier,sa at no skjer det snart veldig snart.:P

ORIGINAL: Windy

He-he.. lå i mange uker på sykehuset, og hadde rom inntil ene føderommet..  Jeg og romkameraten min våknet ofte på nattaen ja av hylende fødende damer..  Og hørte mye rart og!

"Dytt han inn igjen! Jeg vil ikke mer!"  (hodet stod i åpningen)

"å se til helvete å la være å røre meg der!!"  (jordmor som sjekket åpningen)

"jeg hater deg! Dette er diiiiiiiin skyld!!"  (til pappaen)

"snart ferdig snart ferdig snart ferdig snart ferdig osv..osv...osv.."  (ei som tydeligvis prøvde å oppmuntre seg selv)

He-he..  men var ikke så morsomt når de bare skrek og skrek og skrek og skrek..  Gurimalla...

Leste også en morsom jeg må ta med:
Fødende kvinne sender mannen sin for å hente kaffe.  Jordmor kommer inn å spør om slimproppen har gått?  "Ja han er for å hente kaffe!"...   he-he-he...

hahaha, lo godt av den siste!!

"Neste gang skal jeg vente lenge nok til at jeg er førstegangs igjen så jeg får epidural"

Under pressriene "Hent sugekoppen"!!!!!

Når jeg hadde noen vanlige rier inni pressriene sa jeg: ÅÅÅÅ. den var bare deilig!

Og under pressriene måtte dei holde beina mine oppe siden jeg nekta å presse. Prøvde alt jeg klarte å la vær å trykke[8D]

Og når det kom ei pressrie og sambo holdt på å væte kluten brølte jeg: KLUUUUT[8D]

Eg hadde ei skikkelig innpåsliten jordmorstudent med som heile tida skulle stryke meg på armen, var skikkelig irritert på henne. Hadde sagt t maen når ho forlot rommet et lite øyeblikk: "Ho der jævla strykeren må jo heller finne seg et orkester!"

ehm huska spesielt ei strofa under eine fødselen
å d va barnepleiarn som fikk jænnomgå, men hadd advart ho fleire gonga om å la foten min være i fred
satt mæ opp midt i ei press ria å fræste sammenbitt:
"om du ikje slæpp den jævla skanken min så ska æ kjør haue dett ned i vasken å rævkjør dæ m en plastgaffel"

Hahaha..
Off.. er morsomt å tenke på i ettertid kanskje, men ikke der og da [:-][8D]

hehe! [:D] Eg var knust stille under fødselen! Konsentrerte meg med å preesse han ut!
Når eg venta på den siste rien sa eg blid og fornøyd til samboer " Å eg gleder meg sånn eg no![:D]"

ORIGINAL: nemi.marselia

ehm huska spesielt ei strofa under eine fødselen
å d va barnepleiarn som fikk jænnomgå, men hadd advart ho fleire gonga om å la foten min være i fred
satt mæ opp midt i ei press ria å fræste sammenbitt:
"om du ikje slæpp den jævla skanken min så ska æ kjør haue dett ned i vasken å rævkjør dæ m en plastgaffel"

Her var mye morsomt å lese, men denne her klara eg ikkje å slutte å le av!! Eg var ikkje klar nok i toppen til å få ut noen "gullkorn" då eg fekk mine..

Her kommer mine moments..

1) Riene var så himla vonde, og ikke noe hjalp.. Jeg ble sittende å holde pusten, og jordmoren drev å maste om hva jeg drev med! Etter å ha ødelagt for meg flere ganger svarte jeg krasst: "Jeg prøver å ta mitt eget liv ved å holde pusten! Slutt å mas, for du ødelegger når jeg må snakke!!"

2) Da anestesilegen kom for å sette epiduralen måtte jeg sitte gjennom en rie.Jeg satt gjennom ria, og så sa han at etter neste rie skulle han sette den! Da svarte jeg kjapt: "Har du PRØVD å sitte gjennom en rie selv eller??"
Anestesilegen var en mann, så det hadde han ikke. Da mente jeg at neste gang jeg fikk en rie så skulle JM knee han i pungen helt til ria var over! Han ble ikke med på det..
Neste rie kom, men siden de kom så tett rakk han ikke sette den da heller! Da smalt det fra meg: "Du skal hele jævla ungen bare du setter den nå!!!"

3) Da jeg måtte presse trodde jeg at jeg måtte skikkelig på do! Jordmoren sjekket åpningen, og sa at det var babyen som skulle ut! Jeg svarte vel rimelig oppgitt at "Herregud, jeg vet da vel godt hvordan det kjennes når jeg må drite!"
Jordmoren ga seg å jeg gikk inn på do.. Etter 2 sekunder skjønte jeg at JM hadde et poeng og ropte på henne: "Jeg tror det kommer en St Bernardhund ut av ræva mi nåååååååååååååå..."

3 minutter etterpå var vi foreldre! :)

(Dagen etter kom anestesilegen inn å lurte på om han fortsatt kunne få babyen.. Hehe.. )

4) Før epiduralen drev jeg å jamret meg under en rie. Mens jeg jamrer kommer det et høyt smertefult HYYYYYL! (fortsatt under rien..)
Jordmor iler til, og spør hva som skjer..

"Jeg fikk støt!"

5) Jeg og sambo har snakket om at noe av det værste i hele verden er å sitte fast en plass med musikk du virkelig hater!
Typ at heisen stopper med Opera på anlegget i flere timer.. *grøss*

Vel, under fødselen begynte jeg å vli skikkelig drittlei av at det bare var meg som hadde det skikkelig fælt, så jeg skulle gjøre hele seansen skikkelig kjip for JM og sambo også..

Og hva gjør man da?

JO! Man synger "Fangat av en Stormvind" så høyt man kan, tonedøv som en bever og med rier fra helvete!

Enjoy the show..

Back
Topp