Rare streker

Leari

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2021
Marsmagi 2025
Jeg har testet med flere babyplan tester i dag og syns strekene blir så rare. Var ikke så nøye med avlesningen av testene så tenkte det var fordi testene var over tiden. Men nå tok jeg tiden og den ble rar før de 5 min også.

Siste testen er før tiden. Den er liksom litt sterk/en rosa prikk på hver side også er streken i midten så svak.
Noen som har vært borti det?

Siste bilde er før de 5 min. De andre var også sånn men ble litt mer vanlig etter tiden.

Vedlegg

• IMG_7126.jpeg
    IMG_7126.jpeg
    709,5 KB · Visninger: 131
  • IMG_7141.jpeg
    IMG_7141.jpeg
    160,5 KB · Visninger: 129
  • IMG_7143.jpeg
    IMG_7143.jpeg
    565,8 KB · Visninger: 124
Her er rett etter 5 min på siste testen.

Vedlegg

• IMG_7144.jpeg
    IMG_7144.jpeg
    659,1 KB · Visninger: 70
Hmm, umiddelbart tenker jeg du er gravid, men ville nok kjøpt en ny pakke med tester siden alle blir sånn

Jeg tror jeg har fått sånne uten at jeg var gravid flere ganger. Jeg hadde maila dem og fått nye tester om det viser seg at du ikke er gravid . Her er en av mine. Ikke gravid har samme testen til rett tid også .

Vedlegg

• IMG_4960.jpeg
    IMG_4960.jpeg
    373,5 KB · Visninger: 138
Er litt redd testene bare har tullet med meg. Har tatt en ny og den er super svak, så er vel enten en kjemisk eller noe feil med testen :(

Prøv en annen type test, makesure feks?

I dag var testen negativ så enten har det vært en kjemisk eller så er det noe feil med testene :( Så skuffende!

Kanskje du har hatt kjemisk?
Ja , jeg har hatt noen kjemiske altså . Men som ho biologen som tester disse testene, så er en strek gravid samme hva, den er ikke falsk . Fikk inntrykk av at det ikke finnes skygge , men at det er hcg man ser om så streifer /kjemisk .

Dog veldig merkelig at babyplan får frem så mange "skygger"

Ja , jeg har hatt noen kjemiske altså . Men som ho biologen som tester disse testene, så er en strek gravid samme hva, den er ikke falsk . Fikk inntrykk av at det ikke finnes skygge , men at det er hcg man ser om så streifer /kjemisk .

Dog veldig merkelig at babyplan får frem så mange "skygger"
Ja, men den du hadde over her var så tydelig :) fikk du strek på flere også?

Ja, men den du hadde over her var så tydelig :) fikk du strek på flere også?
Jeg mener jeg fikk flere på den med vanlig tester . Brukte bare bp og eBay tester da. Har teste en million ganger siste året :arghh: og for psyken best å slette de fleste testene . Har hatt to ma og 3 kjemisk , tror en eller to til på under 1 år :confused2

Jeg mener jeg fikk flere på den med vanlig tester . Brukte bare bp og eBay tester da. Har teste en million ganger siste året :arghh: og for psyken best å slette de fleste testene . Har hatt to ma og 3 kjemisk , tror en eller to til på under 1 år :confused2
Huff, håper du snart sitter med en som blir :Heartred

Back
Topp