Rare spørsmål

Mini88

Flørter med forumet
Hei alle sammen:) Jeg synes det er fascinerende hvor mye rart folk kan få seg til å spørre om når man er gravid. Og da snakker jeg ikke om venner men folk man såvidt kjenner. "Hvor mye har du lagt på deg?" "Var det planlagt?" Dette er jo egentlig veldig personlige spørsmål:) Har dere hørt mye rart i det siste?:hello

3(ja 3!!) ganger på jobb i går, hadde jeg kunder som kom å spurte "å nå er det vell ikke lenge igjenn?!" Hvorpå jeg svarte "joda er ikke før august" å alle 3 reagerte p. Samme måte "oija er det 2 der inne??"

>< hilsen hun med den tydeligvis digre magen i uke 31 med ETT barn inni der....! :p

Uff... Nei dette har jeg heldigvis ikke opplevd... Eller får mye kommentarer på at jeg er liten da. Og fått spm om - er baby liten og ??? ( vet jo ikke hvor stor han er, har jo ikke sett han liksom) :-)

Hehe dette er en morsom tråd ja ;P fikk spørsmål senest i dag om jeg gledet meg til det var over :P ja, jo sa jeg, men har fremdeles åtte uker igjen, så er forberedt på at det kan ta litt tid enda :P

Her er det det samme. "Nå må du se til å komme deg i veien." "Oi, og du er sikker på at det ikke er to der inne?", "skal du gå slik hele sommeren?!" Ja, hadde man bare skjønt at det kunne oppleves som litt sårende.... Jeg vet at magen min er stor, og har vært overvektig tidligere, så kunne godt vært foruten en del kommentarer! Men heldigvis så er det noen andre veien også :) har spesielt ei på jobben som pøser på med komplimenter, og jeg finner mye trøst i de ;)

Back
Topp