Rare smaker

FruUndercover

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Alt smaker så anderledes.. ting jeg har likt før smaker rart. Igår skulle jeg drikke en bendit smoothie men den smakte muggel. Er på jobb nå (første dag etter ferie) og pleier alltid spise brød med leverpostei. Men idag smakte den merkelig gitt.. Tru om det er et geaviditetstegn? Hvertfall aldri opplevd det før.

Termin 11 mars 2014 ♡

Sånn har jeg det og. Sjokolade, som jeg vanligvis elsker, smaker ikke noe godt! Fikk så lyst på villa champagnebrus, men det smakte ekkelt. Pålegg smaker rart og melk smaker annerledes ;) Det eneste som smaker godt er farris og salt mat ;)

Har oppdaget at jeg har rar smak i munnen, annet en normalt ....

Jeg som elsker pepsi max klarer ikke drikke det mer ... Men fått helt dilla på Noisy drikken til Tine .

Skravler med fineste Ungmor90 og sukkersnusk <3

Jeg har samme "problemet". :p
Nesten ingenting som smaker godt lenger, smakte på ostepopp i helga og det smakte ikke bra, sjokolade spiser jeg ikke lenger, det meste av mat smaker høgg.. Så her går det i bananer og vann, samt noe iste og farris. :)
Håper det går over snart så jeg kan spise skikkelig mat igjen. :p

2 små + spire <3

Jeg har det ikke helt likt men plutselig klarer jeg ikke sterke ting lenger, Fishermans friend f.e. har jeg alltid spist, nå klarer jeg ikke det. Igår spiste vi pasta all'arabiata, det var for sterk for meg, mens ungene spiste uten å blunke. Veldig rart, vet ikke om det i det hele tatt har noe med graviditeten å gjøre, men jeg pleiede alltid å elske sterk mat, kunne liksom ikke bli sterk nok...

Back
Topp