Rare redsler

maispire93

Andre møte med forumet
Er det fler enn meg som har noen "rare" redsler? :)

Jeg er for eksempel kjemperedd for å presse for hardt på do (haha, sorry), i frykt for at det går galt med spiren. Jeg er også redd for å ha sex. Selvom jeg innerst inne veit at det ikke er farlig!

Er det fler enn meg som har noen "rare" redsler? :)

Jeg er for eksempel kjemperedd for å presse for hardt på do (haha, sorry), i frykt for at det går galt med spiren. Jeg er også redd for å ha sex. Selvom jeg innerst inne veit at det ikke er farlig!

Hahaha, jeg tenker også på det når jeg er på do:-P
Og tror ikke jeg tørr å ha sex før jeg hvertfall er 12 uker og vet at alt går bra:-)

Jeg synes til og med at det er ubehagelig å ligge på magen, og jeg er jo ikke mer enn 4+4 idag , men jeg er likevel redd for å knuse den lille, vet at det bare er tull, men klarer ikke uansett :-P

har visst om spiren i 8 dager nå, og di første dagene var vi veldig forsiktig med sex,da jeg hadde blødninger etter sex og SA forrige mnd. Men nå kjennes det helt greit og da tror jeg at det er det også:) man må gjøre det som er rett for seg :) jeg er også litt redd for å presse hardt på do,og dette er mitt fjerde sv.skap,så vet jo så innmari godt at det ikke er farlig, men 8 år siden sist jeg gikk gravid,så det er vel kanskje som å starte på nytt? :P

Kjenner til den do følelsen:)) Det var skikkelig ille da jeg ble forstoppet rett etter innsett. Fikk ikke gått på do på 3 dager. Er redd for alt jeg...

Jeg var redd forrige gangen, og forsiktig med alt. Og da endte det i abort. Så jeg tenker at jeg lever helt vanlig, jeg spiller håndball i 2.div, trener styrke, har sex, trykker på do:P om man skulle være så uheldig å oppleve abort, så har det nok ingen sammenheng med hva man har gjort:)

Vært veldig redd for å miste, tatt meg nesten to uker å endelig slappe litt av å begynne å tro at det skal gå bra :) Tatt ørten graviditetstester. Har vært ekstra forsiktig med det meste, vil ikke bære tungt, slappet av masse (men er sinnsykt sliten og trøtt om dagen også), sjekker toalettpapiret hver gang fordi jeg er redd for å se blod (noe jeg ikke har gjort enda heldigvis), trykker nok litt forsiktig også, he he, har bare turt å hatt sex noen få ganger (mest fordi jeg har hatt fokus på andre ting som foregår i kroppen om dagen + lite energi og selvfølgelig litt nervøs for at man skal få blødninger, gått bra hittil.), veldig redd for å spise feil mat og sinnsykt nøye med hygienen - nesten litt ekstremt og absolutt ikke slik jeg pleier å være. Må jo vaske henda hver gang jeg har kost med katta, slitsomt :nailbiting:.

Er forsiktig med mat og hygiene, redd for å gjøre noe feil der. Ellers syns jeg dobesøk er skummelt, alltid redd for å se blod, men det har enda ikke skjedd, bank i bordet for at det ikke skjer heller :)

Er livredd for å se blod på papiret. Ihvertfall idag. Er 3+6 og begynte å blø på samme tid sist. Endte i kjemisk... Så ja, skrekken er der. Sitter godt i.

Jeg er også engstelig sånn nesten hele tiden:-/ innbiller meg at det er vondt og "farlig" å ligge på magen, titter hvertfall på papiret hver gang jeg tørker meg, unngår å løfte på jobb. Alt er litt skummelt, men det er jo fordi situasjonen er så dyrbar❤️

Jeg er mest redd for å ha sex jeg, ellers bare tar jeg det med ro å nekter å løfte noe som helst

Back
Topp