rare pusen!

x1xBitzyh

Forumet er livet
Vår hokatt er så rar at jeg stopper opp i de daglige gjøremål!

F.eks. brått kjenner jeg at hun slår klørne i bena på meg når jeg sitter i stolen min, hun er ikke sint bare leken og løper som hun har en rakett i røven om jeg flytter på beina.
Eller når sønnen hennes kommer hjem og vil kose litt.. pusi slikker på gutten sin og brått slår hun klørne og tenna i han, og han bare sitter der med en eneste reaksjon... han lukker øynene![:D]

Hmm... hun har blitt så forandret siste tiden og! Når vi fikk henne så var hun og jeg sammen hele tiden, jeg ga henne vann med "sprøyte" og ordna med maten og styra så hun fikk best mulig overlevelsesmuligheter. Så kom vi hjem fra føden, da hadde vi hatt henne i nesten 2 uker, og hun ble sky, og var egentlig sånn helt til nå i vinter da hun brått er kjempekosete, jeg får ikke sitte i fred i stolen mere! dvs 2 år med "ikke ta på meeeeg"...!
Men hun gjør på meg som med sønnen hennes og det er jo ikke noen god form for kos![8D]
[8D]

Er det sånn katter koser? koskos HUGG..[8|][8|]

Tja jeg innbiller meg at når de slår klørne ut og biter så vil de leke, men det er kanskje fordi når pusen min vil kose så slikker ho meg på nesa, kinnet og øyelokket hehe syns det er koslig innimellom - kanskje noen syns det er ekkelt.. men det er sånn ho koser :p
Jeg blir glad av det i hvertfall hehe

Som oftest har ho rakett i rompa, blir ho for ille så hiver jeg ho ut og da går det liten tid og så henger ho i sprossene på veranda døra - midten i døra - tar hintet da.. ho vil inn :p

tja mamma sine "tamme" villkatter gjor det på den måten... 

hmm.. er det noe rart at jeg altid har vært redd katter om det er vanlig?[8D] hehe

Back
Topp