Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lm81
melkekjertlene vi kjenner;)
ORIGINAL: gutt07spire10
ikke 1 stor kjertel.. men mange små:) men de kjennes ut som en stor veldig øm ball[:)]
har forressen fått mye større pupper etter bare 10 uker dette svangerskapet, enn hele svangerskapet forrige gang!! [:D] rare greier:)
ORIGINAL: Turkisdilla
ikke 1 stor kjertel.. men mange små:) men de kjennes ut som en stor veldig øm ball[:)]
har forressen fått mye større pupper etter bare 10 uker dette svangerskapet, enn hele svangerskapet forrige gang!! [:D] rare greier:)
Tror jeg har litt sansen for de kjertlene (ler);)[:D] husk å smøre puppa jenter, så slipper de å få strekkmerker ( for det vil ikke jeg ha)[:D]
ORIGINAL: Monica86
ORIGINAL: Turkisdilla
Tror jeg har litt sansen for de kjertlene (ler);)[:D] husk å smøre puppa jenter, så slipper de å få strekkmerker ( for det vil ikke jeg ha)[:D]
hehehhel har sansen for kjertlene e me... ka krem blir brukt til slikt? har noia for dissa strakkmerkene