rare puppa

Godis

Elsker forumet
Maiblomstene 2017
e d vanli at puppane plutsli kjennes plastikk-akti ut? kjennes ut som en litt mjukere sprettball inni dei :P

kan være litt ubehagelige de puppene..
eg fryser veldig ofte på de, å det er ikkje særlig behagelig..

har bare jææævli vont i dem nå om dagene.
men husker gått det med kløinga,vet ikke om det er for huden strekkes..?! kanskje:)
for det er ikke jeg plaget med nå. (har litt plass til overs for pupper i vekst heheh[8D])

Aldri vært så fornøyd med puppene som nå:P.... De er ikke så store, men nå er de litt større, faste og fine i formen.. hehe..  de har vært drit ømme, men har gitt seg litt nå;)

Forresten kjennes det utsom det er noe inni de ja.. merkelig.... 

ORIGINAL: Lm81

melkekjertlene vi kjenner;)

hemm, greit å vite[:D] Er det en stor kjertel da[:)]?

ikke 1 stor kjertel.. men mange små:) men de kjennes ut som en stor veldig øm ball[:)]
har forressen fått mye større pupper etter bare 10 uker dette svangerskapet, enn hele svangerskapet forrige gang!! [:D] rare greier:)

ORIGINAL: gutt07spire10

ikke 1 stor kjertel.. men mange små:) men de kjennes ut som en stor veldig øm ball[:)]
har forressen fått mye større pupper etter bare 10 uker dette svangerskapet, enn hele svangerskapet forrige gang!! [:D] rare greier:)

Tror jeg har litt sansen for de kjertlene (ler);)[:D]  husk å smøre puppa jenter, så slipper de å få strekkmerker ( for det vil ikke jeg ha)[:D]

mine he blitt fyldigere og nesten hovna opp[8|]va slik når ej gjekk med odin me....[:)]

ORIGINAL: Turkisdilla

Tror jeg har litt sansen for de kjertlene (ler);)[:D]  husk å smøre puppa jenter, så slipper de å få strekkmerker ( for det vil ikke jeg ha)[:D]

hehehhel har sansen for kjertlene e me... ka krem blir brukt til slikt? har noia for dissa strakkmerkene

mine er bare fryktelig ubehagelige. vonde å ligge på. fått mange komentarer på at de er blitt veldig store[:D] det er jo litt gøy[:D]
men er som dere sier, kjennes ut som en liten rar ball der inne[8D]

ORIGINAL: Monica86

ORIGINAL: Turkisdilla

hehehhel har sansen for kjertlene e me... ka krem blir brukt til slikt? har noia for dissa strakkmerkene

Finnes mye rart man kan smøre med. Er jo ikke sikkert det hjelper, men lov å håpe.. Jeg smører med weleda svangersapspleieolja, kjøpt på helsekosten. Den lukter, så kan kun smøre på kvelden. Vet apoteket har en del kremer, kan smøre med jordnøttsolje, eller så har boddy shop sånn boddy butter for gravide, fikk jeg vite i går.  Bestemora mi sa at det spilte ikke så mye rolle hva man smørte med, bare man smører med fuktighet.. Så kommer det selvsakgt ann på gener, hud osv.. Odsen for meg er foreløpig bra, så tiden vil vise...Ikke alle som bryr seg om strekkmerker, men jeg gjør!

Jeg er bare veldig øm på brystvortene. Nåde den som kommer borti... Brystvortene har også vokst litt, men det har jo puppene også. Husker bare ikke at brystvortene har vokst de andre gangene jeg har vært gravid.

vondt i puppene ja. Kan ikke ligge på magen for det er ekkelt og kan ikke ligge på siden i fosterstilling for da blir puppene klemt sammen og det er VONDT så her ligger jeg å ser taket. Liker ikke å ligge på ryggen men må det. ja ja slik går jo dagene, men klager ikke så lenge alt går bra :)

Back
Topp