Rare påfunn under graviditeten

Pikenmedsvovelstikker

Forelsket i forumet
Jeg kom på i dag at jeg har gjort/sagt en del rare ting ila dette svangerskapet, så tenkte vi kunne ha en tråd med litt hverdags-humor :D
Senest i dag så spurte mamma meg hvordan formen var.. jeg svarte som sant er at jeg har aldri følt meg mer frisk, men at jeg synes det er "ubehagelig i morkaka når babyen sparker på sitt værste" :p hehe. Da lo vi godt etterpå :) !

Jeg drømte jeg var på oul i natt, og da jeg kom hjem spurte min mor meg om hva kjønnet ble, og da innså jeg at jeg hadde ikke fått vite det og ble skikkelig frustrert.

Drømte sikkert fordi jeg skal på oul i dag (17.aug) kl 15:00 :)

Skulle inn på butikken for å kjøpe meg lunsj, å tenkte mobilen skulle få ligge igjen, røska med meg ett kort, gikk å henta det jeg skulle ha, for så å gå til kassen.. Satte kortet i terminalen å ventet en stund, oppdaget da at jeg hadde tatt med meg sertifikatet istedet for bankkortet :p

Og så har jeg en gang jeg skulle slå av vaskemaskinen samtidig som jeg gikk inn på badet for å gå på do, det endte med at jeg slo av vaskemaskinen, så slo jeg av lyset, satte meg på do og oppdaget at det var helt mørkt :p

Å så har vi jo alle de fantastiske tingene som egentlig skal oppvaskmaskinen, men som havner i søppla, eller motsatt!

Og når jeg kommer hjem med varer fra butikken å legger bilnøkkelen i kjøleskapet/fryseren og finner varen på benken hvor vi brukte å legge nøkkelen.

Jeg har alltid vært litt surrete, men dette er i overkant :p

Er en smule distrè til vanlig, men nå for tiden er jeg i overkant ekstrem :-P
Som f.eks. da jeg kom inn på kjøkkenet her om dagen med balja jeg pleier å ha klesvasken i når jeg bærer den til snora, begynte å snakke med gubben om noe, gikk ut fra kjøkkenet igjen, satte meg i stua og begynte å se på tv... En HEL CSI-episode senere merker jeg at jeg sitter med balja i fanget..! Gubben holdt på å le seg ihjel over at jeg ikke hadde merka det før!:-P
Også har jeg satt kattematen i kjøkkenskapet, og frokostblandingen der kattematen bruker å stå.. :-P
Har gjort masse rart, men husker ikke alt nå:-P

Back
Topp