Rare opplevelser... Hormon-rus?!?

Septokt19

Forumet er livet
Juli13-jentene
Oktoberlykke 2019
Må bare fortelle her,for vi hadde nettopp en episode i forbindelse med middagslaging her... Skulle lage kyllingwok,noe jeg trodde jeg ville ha,men da pakka ble åpna (den var fremdeles holdbar) syns jeg stanken av kylling STAKK I NESA...... Og da kunne jeg ikke se for meg å spise noe som helst nesten, til tross for at jeg er skikkelig sulten.... Min kjære er søt da, og ville finne ut noe som begge kunne ha,og etter mye om og men, fant jeg ut at jeg kan spise ris med tomatsaus m karbonadedeig. Nå er han på jakt for sin gale gravide hustru for å finne karbonadedeig..... Og jeg grein da,selvfølgelig... Og lo ;-) Gud,for en karusell dette er noen dager!!!!! Takk,hormoner :-) Hahaha....

Her har min mann funnet ut at eg må bestemme middager. Helst sitter eg å tenker og tenker, plutselig er det en type eg fåt lyst på, å da må han kjøre på butikken med en gang :P funker dårlig med frysevarer for det tar så lang tid før det tiner :P

Sånn har jeg det også! :-)
Begynner å lage noe, så lukter det rart, eller jeg mister lysten, og vil ha noe annet!

Back
Topp