Rare og nysgjerrige katten

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Den ene katten vår oppsøker sjelden kos - hun vil helst være sammen med oss, men ikke på/altfor nær oss. Litt sær :)

Konsekvensen er jo at de gangene hun oppsøker oss for kos og vil sitte på fanget eller magen, så blir vi sittende og koser med henne :)

Men i det siste har hun kommet med en ny vri :P sitte på fanget eller ryggen mins mens jeg er på do..

Noen andre med merkelige/sære puser/dyr?

Legger ved bilde av luringen ^-^

Vedlegg

• 1424508313720.jpg
    1424508313720.jpg
    38,9 KB · Visninger: 89
Jeg har en mamma dalt jeg . Er helt ekstrem . Han følger etter meg når jeg henter posten osv.. Vi går tur sammen i blant :p han er med på do å kan fint være med i dusjen :o skal jeg vaske klær så er han med.. Å kan da fint finne på å hoppe inn i maskinen :o så jeg må passe på å ikke vaske pusen :o

Jeg har en mamma dalt jeg . Er helt ekstrem . Han følger etter meg når jeg henter posten osv.. Vi går tur sammen i blant :p han er med på do å kan fint være med i dusjen :o skal jeg vaske klær så er han med.. Å kan da fint finne på å hoppe inn i maskinen :o så jeg må passe på å ikke vaske pusen :o
I dusjen! :O

Haha, nei da flyr begge mine langt - skumle vannet ;)

Mine to hunder følger meg overalt. Yogi får ikke lenger lov til å være med inn på do for han prøver bare å slikke trusa mi :P :P

Vi har en sånn sær hund.Hun skal helst ligge i armkroken hele dagen.Snorker og fiser som en mann gjør hun og :p
Men hun fotfølger oss over alt, slitsomt med en hund som vil i fange når du sitter på do haha

Hahaha det var dagens:p
Det er sant. Han er besatt av truser... Om jeg og mannen sniker oss avgårde for å humpe litt og glemmer lukke døren så kommer han springende og stikker av med trusa mi :P

Nesten som mine! Men de er ikke med inn i dusjen. De sitter på vasken og titter på.

Den ene katten min (selvfølgelig den hvite) elsker å rulle seg bortover i veien, særlig i rennesteinen og nedover bakken. Blir jo ikke no sææærlig møkkete da. Han andre har det med å bite røykere som prøver å kose, og freser og skyter rygg og biter Jehovas vitner som kommer i gården. Herlige, sorte heksekatta mi :D

Ha ha :-D nå lo jeg! Dyr er morsomme :-D
*ler *

Den ene katten min (selvfølgelig den hvite) elsker å rulle seg bortover i veien, særlig i rennesteinen og nedover bakken. Blir jo ikke no sææærlig møkkete da. Han andre har det med å bite røykere som prøver å kose, og freser og skyter rygg og biter Jehovas vitner som kommer i gården. Herlige, sorte heksekatta mi :D

Dyr er rare morsomme skapninger :-) Her var vi vekke fredag til søndag og jentepusen våres var igjen hjemme med naboer som passet på hun :-) Hun har fotfulgt oss siden vi kom hjem på søndagen og ligger å passer på barna som er syke når de sover :-) Kunne ikke vært foruten henne

Snåle hønemor-puser. Venninna mi sine jentepuser var sure og furtete lenge etter at hun hadde vært på ferie en uke, men da hun hadde vært på sykehus en uke og kom hjem med operasjonssår, så var de kjempekosete og skulle ligge inntil i senga hele natta og passe på <3

Ååh som jeg gleder meg til å få Pus nå! Reddet en perfekt pus fra avliving (de var lei av å ha katt, ville vel bare ha kattunge) og befalte at de heller steriliserte henne for oss, så skulle vi ta ho! Så nå kommer hun i helgen! Er en veldig kjærlig, ung pus som fortjener et hjem der hun kan få bli gammel og grå.

Både jeg og mannen er vokst opp med katt i hus, så de siste 8 årene har vært noe som manglet i hjemmet vårt. Nå har vi hus og hage og jenta vår er blitt akkurat passe stor.

Ååh som jeg gleder meg til å få Pus nå! Reddet en perfekt pus fra avliving (de var lei av å ha katt, ville vel bare ha kattunge) og befalte at de heller steriliserte henne for oss, så skulle vi ta ho! Så nå kommer hun i helgen! Er en veldig kjærlig, ung pus som fortjener et hjem der hun kan få bli gammel og grå.

Både jeg og mannen er vokst opp med katt i hus, så de siste 8 årene har vært noe som manglet i hjemmet vårt. Nå har vi hus og hage og jenta vår er blitt akkurat passe stor.
Så bra! Gratulerer med ny pus (straks) i hus :) Koselig med omplasseringskatt - eldste vår var også det ^-^

Pusen vår er både utspekulert og smart. Hunden vår - not so much. Hver eneste gang hunden har vært ute å luftet seg, gjemmer katta seg bak det første hjørnet. Da hunden kommer, er det fullt angrep. Hunden blir like redd - hver eneste gang...

Katten pleier også å ville være i dusjen. Går ikke under strålen, men rundt omkring ellers inni der.

Så bra! Gratulerer med ny pus (straks) i hus :) Koselig med omplasseringskatt - eldste vår var også det ^-^
Ja jeg har hatt en da jeg var liten, hun gikk det ikke spesielt bra med (men tror hun var syk og dessuten godt voksen dame da vi tok henne til oss).

Har lest oss opp på dyrebeskyttelsen sin veileder for slikt også, så nå må det jo gå bra! ;) er ikke noe annet alternativ. Pus får bli, ikke snakk om noe avliving av friske dyr for vår del. Er det problemer er det som oftest årsaker og løsninger også :)

Back
Topp