Rare/nye matønsker?

Hilla

Gift med forumet
Septembergull'17
Sensommerbarna 2019
Noen andre som har fått det allerede?

Jeg har så sinnsykt lyst på en rett fra en resturant her jeg bor, og det er ikke noe jeg normalt har lyst på. Det er en biffstrimle-rett dynket i hvitløksdressing :O Jeg kan nemmelig egentlig ikke fordra dressing. Salatdressing, hvitløksdressing, hamburgerdressing. You name it, I hate it!

Skjer'a? Haha

Haha, artig :) Jeg har så sykt lyst på all slags fiskeretter for tiden. Kjenner jeg bare måååå ha det.

Jeg har bare lyst på avokado og grønnsaker :p ....og sjokolade ;)

Og jeg har lyst på ALT!!!

Er inne i noen dager med ulvehunger. Skriver noen dager, for håper det slipper, så jeg ikke blir rund som en bowlingkule - også etter ungen er ute :P :D

Jeg liker ikke salami, nå drømmer jeg om det!!!! Og jeg sjesser syyyyyykt på pinnekjøtt [emoji85]

Kjenner ingen lyster enda, hadde det ikke forrige gang heller :p Savnet salami, men utover det går det bra.

Jeg elsker nachos og taco til vanlig. Men eter det ikke så ofte da sambo ikke er fan.
Men nå eter jeg taco/nacho mat over alt jeg får tak i, kafé/redtyrabter, kantina på skolen. Og helst nachos hjemme og haha.

Frukt og grønnsaker! Går og knasker gulrøtter dagen lang. og jeg har spist fler epler denne uka, enn det jeg har gjort hele mitt liv (hele 15stk så langt denne uka) :p jeg liker egentlig ikke eplero_O

Første jeg stussa på var at jeg hadde så lyst på makrell i tomat [emoji14] har mista lysten på brus og drikker mye mer vann.

Har plutselig ikke lyst på brus eller kaffe lenger, vann smaker bedre enn før. Har også veldig lyst på frukt og fisk [emoji23] Måtte ha fiskepinner til middag på lørdagen som var, tror ikke jeg har spist fiskepinner på 5år![emoji15]

Back
Topp