rare meg

lillemæj

Glad i forumet
skal til ul på onsdag, å jeg gruer meg.. har skikkelig angst for at det er noe galt.. tenker bare negative tanker.. huff..

Det går sikkert bra! Du skal se at det blir mye bedre når du har vært der og vet at alt er ok med den lille! [;)]

sånn v jeg og, men sambo va rolig og sikker på at alt va bra.og det va det[:)]lykke til[:D]

ja, får håpe på det beste :)

sånn er vi alle...bare vent til uke 18 når du skal på sånn ordentlig UL (misforstå meg rett) da er du nervøs da oxo...oxo videre oppover...nærmere termin så bekymrer vi oss hele tida...helt normalt I think!!
Men Lykke til, går nok fint skal du se[:D]

Ingen fare, du er ikke alene om disse tankene.
Jeg er fremdeles nervøs før hver legetime...

Dog, UL var verst. hehe

Du får prøve å tenke positivt. Men, jaggu lettere sagt enn gjort!
[:D]

ingenting å grue seg for...
går sikkert kjempebra skal du se[:D]

Sikkert normalt å grue seg litt, det er kroppens måte å forberede seg på dårlige nyheter.. samtidig må du huske på at de aller aller fleste svangerskap går helt bra!!

Var selv på akutt ul på mandag pga blødninger, og fikk da heldigvis se et friskt foster, som spratt rundt inni magen! Helt fantastisk! [:D]
Tror veldig mange er redd for abort, og for at det skal vere noe galt med barnet, som jo er naturlig!! Men etter å ha vert på sykehus nå og prata mye med leger og spl, så sa de at vi måtte ikke tenke på, og lese om alt som KUNNE gå galt.. (Lett for dem og si da..!) For i de aller fleste tilfeller så går det jo faktisk bra!

ORIGINAL: Becca

sånn er vi alle...bare vent til uke 18 når du skal på sånn ordentlig UL (misforstå meg rett) da er du nervøs da oxo...oxo videre oppover...nærmere termin så bekymrer vi oss hele tida...helt normalt I think!!
Men Lykke til, går nok fint skal du se[:D]

signerer denne jeg[:)]

Halloen.....
Var såh nervøs da vi skulle på ultralyd at Jeg spurte samboeren om vi bare skulle dra hjem.
Men alt var bra der.... [:D]

har bestilt time selv.. må reise til tromsø for dette :) det er hos gynekolog, men må man ikke betale hos privatklinikker? kontordamen sa at dette var gratis.. er egentlig mest intressert i å se om det er noe liv der inne.. vet ikke helt hvorfor jeg har så mange negative tanker..

Kjenner meg Veldig igjen! Skal til UL om 2 uker og er kjempenervøs om det er noe galt, eller om det ikke lever:/ Har ikke kjent noe liv inni meg enda, og jordmor fant ikke hjertelyden når jeg var der for et par dager siden...da ble jeg jo ekstra nervøs:/

Back
Topp