rare matlyster

tosmå*

Glad i forumet
I dag har jeg veldig lyst på hjemmelagde grove rundstykker- med krabbe[&:]! Jeg liker krabbe altså, men forstår ikke helt hvor den lysten på rundstykkene kommer fra[:D]. (jeg gidder ikke å bake, og jeg får ikke tak i krabbe så det blir med lysten altså[;)]).

Her om dagen måtte gubben kjøre til byen å kjøpe kebab til meg. Var så lysten på kebab. Å så måtte det være sånn kebab som de lager på den ene sjappa i byen. Pleier alltid å ha lyst på rullekebab, men nå måtte være den ene sorten som jeg ikke har spist på årevis[:D].

Andre som har fått rare matlyster?

Jeg vet ikke om det bare er fordi jeg ikke "får lov" eller om det faktisk er det jeg virkelig har lyst på. men får vann i munnen av å tenke på fenalår!!!! ÅÅÅH! SLAFS!!

fenalår og røykelaks...........mmmmmmmmmmmmmmmm.............. bare 6mnd igjen nå[:D]

jeg ahr for det meste lyst på røde epler, og det er en deilig forandring fra sist, da fyste jeg på cheeseburgere. men det MÅTTE være de små fra maccern, de til 10kr[:D]

herregud jeg spiste mange slike!!!![:'(]

Haha... her har det gått i så mye rart at jeg har nesten mista tellinga. Det bytter så fort også... men er så intenst når jeg sitter der og har så lyst på det. Kjenner nesten smaken i munnen og bare mååååå ha den smaken for å bli fornøyd. Her om dagen så måtte jeg bare ha noe med tomatsaus i... Ikke snakk om at jeg skulle spise noe annet enn det. Var skrubbsulten, men orka ikke noe annet enn tomatsaus. Så da måtte jeg rote godt i skapene og lage det. [8D]

Tomat har vært en gjenganger hos meg da... Både i saus,suppe og naturlig form. [8D] Våkna ei natt og skulle på liv og død ha erter! Haha... da var det i fryser'n å hente seg grønnsaksblanding å koke.
Det er heldigvis ganske sunne ting jeg vil ha tross alt.

her om dagen så skulle jeg ha pannekaker med baconfett på..
fader var styr..
sambo lagde til meg, og når han var ferdig å lage så ville jeg ikke ha de alikevel... [:-][8|]

for tiden er jeg helt hekta på maarud solchips paprika, noe som jeg vanligvis spiser veldig sjelden. Og så epler, men liker ikke noe av eplene som selges i butikkene for tiden, drømmer om sikkelig gode norske epler

ORIGINAL: addi

for tiden er jeg helt hekta på maarud solchips paprika, noe som jeg vanligvis spiser veldig sjelden. Og så epler, men liker ikke noe av eplene som selges i butikkene for tiden, drømmer om sikkelig gode norske epler

Jeg har veldig lyst på ferskt brød, sånn helt nystekt....... og tomatsuppe med egg og melk oppi..mmmm
og sjokolademelk........... syns ikke søtt er så godt lengre , vil mye heller ha sure ting.....

Nei ikke noen spesielle lyster her! Men husk at du ikke bør spise det brune i krabben.. [;)]

Selv har jeg ikke lyst på mye av det jeg likte før, deriblant sjokolade. (Og jeg har alltid vært avhengig av sjokolade) Det eneste søte jeg har lyst på til tider er sjokolademelk eller kake.

Men er blitt helt vill etter ostepop eller tortilla med ost. Ler... :0

ORIGINAL: *Mina min*

Har ikke noe spes lyster akkurat nå, men får nærmest brekninger av frityr mat og av å tenke på burger, pommes osv....[:'(][:'(]

Sånn hadde jeg det forrige gang! Spiste jeg noe av det hendte det jeg kastet opp om natten! Det samme gjaldt med ostepop!
Begynner å kjenne på det samme denne gangen også. Kaffe har jeg problemer med å drikke nå.

Har ikke så mange spesielle lyster, mer ulyster, hehe:)

MÅ bare ha sånn snap & crakle (tror der er det de heter). Sånne lange seige goderiting. Og loff rundstykker med bare smør på[8D]

Back
Topp