Rare matkombinasjoner?

Rosetaske

Gammel bruker i ny drakt.
Septembermødre <3
Inspirert av min egen tråd hvor min datter ville ha ketchup på pannekakene.




Er det noen matkombinasjoner som er helt normalt for deg, men som andre rister på hodet av?
 
Selv spiser jeg gjerne leverpostei på vafler, og Norvegia på nugattien.

Både kaviar og majones er godt på Norvegia. Og jeg liker kaviar og reker sammen.

Og majones på både leverpostei og makrell i tomat.

Bringebærsyltetøy er godt på kokt skinke (pålegg).

Og jeg liker Philadelphiaost med aprikos og ferskensyltetøy på og nykvernet pepper på.
 
Bringebærsyøtetøy på kokt skinke? :D den var ny :)

Liker egg på vaffel

Risengrynsgrøt med egg og rosiner, sukker og kanel.

Kommer ikke på flere rare kombinasjoner :D
 
Nugatti og kvitost

Sjokade og agurk

Jordbærsyltetøy og kvitost

Grandiosa med majones

Eg og bruker majones på leverpostei og makrell!!
 
nugatti med salami og gulost inn i ovnen så osten smelter. uten ost spises det kaldt ;)

bringebær eller jordbærsyltetøy under brunsost.

vaffel med jorbærsyltetøy og rømmme.

pommes frites dyppa i beranaisesaus eller majones. Er vel ikke så uvanlig når jeg tenker meg om :p

roastbeef med reker og majones

Hahah nå ble jeg sulten :p
 
jo og en ting til.

På en kafe som heter 5hjerter så selger dem vafler med diverse tilbehør inni. som spekemat. laks. avokado, tzatziki og kylling. brie og mango. osv.. det er ganske godt faktisk, men pølse i vaffel holder jeg meg laaaangt unna ;)
 
Haha...mange fine kombinsajona her ja:p ikkje nåke sånt på meg endå heldigvis! Men synst nesten all mat lokta forferdelig! Låg ein agurk i fem min på kjøkkenbenken ista, då synst eg den lukta fisk!:confused: Brakk meg å brakk meg før eg fekk kasta den i bosset! Heilt sikkert ikkje nåke gale med den egentlig! :rolleyes:
 
Hehe! Dette var ikke behagelig lesing når man sliter me kvalme og dårlig matlyst :p ;) men sånn til vanlig spiser jeg ganska mye rart, men klarer ikke helt å tenke på det nå :( ;)
 
:O
 
Jeg har fått dilla på hvitost med kaviar. Ikke noe jeg spiser så mye av til vanlig, men spiste det forrige gang jeg var gravid også. Tror det er den salte kaviaren som frister..
Både majones på leverpostei/makrell i tomat samt ulike syltetøy på ost er ganske vanlig kombinasjoner tenker jeg.. Ellers var det mange rare kombinasjoner her som jeg ikke tenker å prøve meg på nå i disse kvalmetider:p
 
Dattera mi på to år spiser brødskive med prim og leverpostei
 
Hehe! Dette var ikke behagelig lesing når man sliter me kvalme og dårlig matlyst :p ;) men sånn til vanlig spiser jeg ganska mye rart, men klarer ikke helt å tenke på det nå :( ;)
Enig i den ja... Sliter med matlysta..
 
Back
Topp