Rare lyster

Mesaana

Forumet er livet
Har dere fått noen rariteter på mat og lukt?

Jeg må ha prim og smør ost, på kvar si skive da. Elsker lukta av ny stekt brød, så jeg steker brød til alle jeg kjenner, enten de liker brødet mitt eller ikke.
Hadde en periode jeg ikke klarte lukta av varm mat, uanz om det var pannekaker, kjøttkaker eller fisk.

Fått helt dilla på ostepop.. bare måååå ha de!! [;)]

Jeg har alltid lesket meg med cola light eller tab extra hver dag, nå blir jeg kvalm bare jeg tenker på smaken!!!
Har også røkt til jeg tastet positivt, sluttet med en gang[:D]. Nå syns jeg at røyklukt av folk er helt forferdelig!!

Jeg orker ikke usunn mat og sukker, jeg! Og det er jo i grunnen greit. Har bare lyst på grønnsaker, frukt og bær og littegrann fisk og kjøtt. Klarer ikke å drikke brus eller annen søt drikke, så nå drikker jeg kun vann. Jeg har startet et nytt og bedre liv - helt "ufrivillig"!! He, he... Har helt dilla på moreller og gulrøtter. Og cæsarsalat.

jeg må ha søtsaker liggende i skapet, for når jeg sitter her om kveldene kommer det sånne søtkikk[:D] is må jeg også ha, så det er bra at isbilen er her 1 gang for måneden hehe. flink du da LindaB som har blitt så sunn i spisevanene dine[:)]

Denne jenta har dilla på pølser, spesielt grill pølser :) Er ikke rart i jeg legger på meg, hehe.

bra at det er grillpølser da, og ikke 1 annen pølse[:D] hehe

Back
Topp