Rare lyster:p

JulieogMiamor

Blir kjent med forumet
når brunsaus smaker så godt at man drikker en kopp av det... familen fikk seg en god latter:) eller så består dietten av jordbær, vannmelon, fersken og tomatsuppe:) alt annet blir jeg kvalm av... noen andre med rare lyster?

Jeg har enormt lyst på Dunder Salt om dagen :p Mannen har derfor hamstret noen poser :p hehe.. Ellers varierer det fra dag til dag. Jeg har flere utfordringer med hva som byr meg i mot.. Det er ikke lite for tiden..

Venter vårt første nurk 05.02.14

Sent from my iPhone

Jeg knasker så mye tyrkisk pepper at jeg får halsbrann :p

Ellers er det lite, bortsett fra at jeg har virkelig fått aversjon mot søte ting, jeg blir forferdelig kvalm av det!

Jeg hr ikke begynt med rare lyster enda, men har ikke lyst på ting jeg likte før.. Digga hjemmelaga frappechino, men nå blir jeg bare kvalm av det :(

Supper, frukt og grønt er det jeg må ha også. Noen ganger pasta med brun saus. Nam. Rett i koppen er en kjapp vinner. Samme som når jeg gikk med min sønn. På slutten ble jeg helt avhengig av bakst og jordbæris med peanøtter og karamellsaus.

Her. Har kvalmen kommet, så har ikke lyst på noe egentlig.. Men får da i meg litt..

når brunsaus smaker så godt at man drikker en kopp av det... familen fikk seg en god latter:) eller så består dietten av jordbær, vannmelon, fersken og tomatsuppe:) alt annet blir jeg kvalm av... noen andre med rare lyster?

Tomatsuppe med pløse, potet og revet ost lå jeg å fantaserte om før jeg sovnet i går ^^

Men dietten går for det meste i frukt/bær og sure/syrlige ting. Alt som er søtt og melkeprodukter er bare kvalmende.

Termin 20 februar

Back
Topp