Rare lyder fra magen

Monimo

Glad i forumet
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Noen som har opplevd knipse/snappe lyder fra magen når babyen beveger seg mye? Jeg har opplevd det flere gang i d siste. Første gang trodde jeg jeg fostervannsposen sprakk :oops: men det var ikke d som skjedde da. :)
 
Ja har hatt det lenge.. hadde det sist og, men noen ordentlig forklaring har jeg aldri fått :hilarious:
 
Eg og har hatt da dei siste dagane. Kjennes i tillegg ut som om nåken knipser meg inni magen :hilarious:
 
Sniker fra juli. Jeg hørte knepp fra magen opp til flere ganger daglig. Fikk aldri noe godt svar på hva det var, men baby er nå tre måneder og alt er normalt med henne:hilarious:
 
Jeg har også opplevd det flere ganger i det siste! Merkelig. Men har ingen smerter eller lignende, så tenker det er ufarlig ;)
 
Har også hørt noen rare lyder et par ganger i løpet av de siste dagene - men da er det heldigvis ikke bare meg som har opplevd det :p:hilarious:
 
Så gøy å se at det er mange flere som opplever det samme :hilarious:
 
Hørte det nå nettopp, ble litt stressa over om det var vannet som gikk :p er ikke det da...
 
Noen som har opplevd knipse/snappe lyder fra magen når babyen beveger seg mye? Jeg har opplevd det flere gang i d siste. Første gang trodde jeg jeg fostervannsposen sprakk :oops: men det var ikke d som skjedde da. :)
Ja, det er heilt normalt :)
 
Back
Topp