Rare lukter?

Savira

Elsker forumet
Har dere merket noen lukter som ikke er der sånn egentlig?
Istad da jeg lå på sofaen å hvilte, luktet det plutselig kattemat på boks her.. Kikket ute om kanskje noen av naboene hadde lagt ut noe mat til kattene, men det hadde de ikke...

Og nå når jeg skulle på badet, luktet det plutselig kaninmat (???)

Er det flere enn meg som kjenner lukter som ikke er der?

Haha, kattemat og kaninmat? Huff, stakkars deg! [&:]

Jeg skulle ut og sette meg litt i sola i går, og var OVERBEVIST om at det stinka urin. Var sikker på at en eller annen katt hadde urinert på terassen. Venninna mi luktet ingenting, så var nok min luktesans som løp løpsk! Jeg håper virkelig ikke at luktesansen min blir så ille som sist svangerskap, da klarte jeg nesten ikke lukten av sambo [:-] Han fikk ikke bruke parfyme, deo med parfyme, aftershave, kremen eller tannkremen sin, og nåde han om han hadde drukket kaffe eller røyket i løpet av dagen. Jeg lukta ALT! [:'(] Utrolig slitsomt!

Hehehehhe, huff a meg [:D][:D][:D][:D][:D][:D] Har fått en rar luktesans jeg og, spør alltid sambo om han lukter det og det [8D]

åh, gud, takk! Godt det ikke bare er meg...
Men herregud... dyremat liksom!!! Håper for guds skyld at ikke det er ett tegn på at jeg skal få mat-dilla på dette!! HAHA

Tja.... jeg synes det meste lukter svette jeg...
og svette synes jeg derimot lukter surt spy.... [:'(]

audaa.. da er det kjedelig å være på jobb eller ute for å handle.. alle lukter død og grønne jævler.. hehe

ORIGINAL: Savira

audaa.. da er det kjedelig å være på jobb eller ute for å handle.. alle lukter død og grønne jævler.. hehe

Eg skjønner ikkje kvifor ALLE plutseleg bader i parfyme!! Kjenner pafymelukta etter folk som går milevis framfor meg!! Og det er meg, som eigentleg har veldig dårleg luktesans....

Jeg også har skikkelig dårlig luktesans, så blir spennende å se hvordan det går når jeg skal ned til byen i morgen å kjøpe gave til gubben (han har bursdag i skrivende stund), så må finne på noe fint til han <3

Jeg stod og skar opp brokkoli her en dag. Og luktet brokkolien. Er det normalt a? Har aldri luktet brokkolien fra kjøkkenbenken og opp før :p

Ellers så er alle lukter bare ekstra sterke. F.eks. å gi katten "våt-mat" er et helvete. Lukter jo døden. Hehe.

Back
Topp