Rare komplimenter *inspirert*

Trollveitja

Elsker forumet
Inspirert av Vennesielas tråd om det rareste en fremmed person har sagt til deg.

Hva er de rareste komplimentene du har mottatt? :)

Den jeg husker best er: "Du var mye penere når du var bleik". Visste ikke om jeg skulle le eller grine, jeg var kanskje en anelse mer beige enn normalt :p

Jeg fikk servert følgende av en kvinnelig bekjent:
"Ååååå, så koselig, nå ser jeg på rumpa di også at du er gravid". Tror iallfall det var ment som et kompliment...eller? :p

Gratulerer jeg ser du er gravid og Så flott du ser ut, du har jo lagt på deg masse over magen....

Jobbet i butikk, og en eldre mann kom inn og sa at han syntes jeg var så pen, men jeg burde legge på meg mere fordi jenter skulle være litt runde i kanten, runde mager var så fint :P

Og da var jeg sånn 15 kg mer enn jeg er nå..

Fremmed mann 40+ stoppet meg på obs da jeg var gravid. Husker ikke ordrett men han kommenterte magen og syntes det var utrolig flott eller noe i den duren. Veldig uventet.. og koselig :) Kanskje ikke såååå rart men jeg har ikke fått så mange komplimenter av vilt fremmede iallefall :D

Jeg fikk servert følgende av en kvinnelig bekjent:
"Ååååå, så koselig, nå ser jeg på rumpa di også at du er gravid". Tror iallfall det var ment som et kompliment...eller? :p
Hahahahaha :p huff :p

Jeg har en venninne som alltid har vært spinkle, men da hun var gravid veltet jo rompa ut av buksa :p jeg som ikke klarer å holde kjeft sa jo selvfølgelig dette i babyshoweren hennes! Hun bare lo da :p

Jobbet i butikk, og en eldre mann kom inn og sa at han syntes jeg var så pen, men jeg burde legge på meg mere fordi jenter skulle være litt runde i kanten, runde mager var så fint :P

Og da var jeg sånn 15 kg mer enn jeg er nå..
Kanskje han hadde sånn fetisj for ekstremt store damer :P :P de finnes, har sett de på tv Norge :D

Ikke noe kompliment, men jeg satt på ett sånt 1 1/2 sete på bussen en gang, og så kom det en rund bestemor og satt seg ned ved siden av meg. Det ble jo selvfølgelig veldig trangt, så hun ser på meg og sier "oj, det ble trangt. du ser jo ikke så stor ut". Jo takk, du.

Hahahahaha :p huff :p

Jeg har en venninne som alltid har vært spinkle, men da hun var gravid veltet jo rompa ut av buksa :p jeg som ikke klarer å holde kjeft sa jo selvfølgelig dette i babyshoweren hennes! Hun bare lo da :p

Jeg fikk en kommentar om at det syns på rumpa mi at jeg er gravid går, fra kjentfolk da. Syns det er helt greit, da jeg har prøvd å gå opp i mange år.
Kommer litt an på måten ting blir sagt på tenker jeg:)

Jeg fikk en kommentar om at det syns på rumpa mi at jeg er gravid går, fra kjentfolk da. Syns det er helt greit, da jeg har prøvd å gå opp i mange år.
Kommer litt an på måten ting blir sagt på tenker jeg:)

Helt klart, og man bør kjenne den man sier det til :)

Når en jente på 4-5 år spurte mammaen sin om jeg var en engel :)

Fra gutt (5 år) i barnehagen jeg var i praksis: "du ser ut som en pepperkake"
Øøøh okei, tenker jeg..... Han fortsetter: "pepperkake er godt" :)

Skal nevnes at det var like etter en 3 ukers sydentur og jeg var knaaaaallbrun.. Haha

Syns du skulle prøvd å bli sånn :p

Ja altså jeg hadde nok ikke hatt noe problem med å legge på meg 25 kilo! Bare usikker på hvor lurt det er helsemessig, for ikke å snakke om økonomisk med alle de nye klærne jeg hadde trengt :joyful:

Nei man får prøve å være fornøyd med seg selv ja.. Det er vanskelig nok i seg selv :sorry:

Tja noe av det særeste jeg har opplevd er vilt fremmede som kommer å sier: å du har så nydelig hår.
Da tar de som regel på håret mitt eller begynner å ta på det etter de har sagt det! :-P det særeste blir vel at de føler de har en rett til å ta på håret mitt! :-o

Fra gutt (5 år) i barnehagen jeg var i praksis: "du ser ut som en pepperkake"
Øøøh okei, tenker jeg..... Han fortsetter: "pepperkake er godt" :)

Skal nevnes at det var like etter en 3 ukers sydentur og jeg var knaaaaallbrun.. Haha
Haha jeg fikk høre fra en gutt i barnehagen at jeg så ut som en rev - uten ører!

Ei veldig tynn venninne sa det så så koselig ut å ha mage sånn som meg:p

Back
Topp