Rare kjæresten

GlædeMæMasse

Forelsket i forumet
Æ e som alle andre jenter og har sugd til mæ alt av info æ har fått tak i sia æ blei gravid, kjæresten derimot vil ikke at æ snakker så mye om f.eks. ka som skjer med embryoet den hær uka eller katti hjertet begynner å slå. Han syns at æ "tar helt av" som han så fint sir, og sir at for han e det på en måte ikke nåkka dær enda. Æ spurte katti han mener at det e blitt nåkka og da svarte han "når du begynner å få mage". Men det rare e at han innimellom kommer med små kommentara om graviditeten uten at æ har sagt nåkka, så æ blir helt forvirra =p

Æ trur at det e fordi han e redd for å bli knytta til det som e inni dær, men så kan det jo være at han bare oppfører sæ som dæm fleste andre gutta? E nån andre som har det likedan?

Det er ikke så lett for disse mannfolkene å forstå at det er noe der. For de er jo alt normalt, ingen mage, de har ikke sett på ultralyd og de merker ikke forandringene med kroppen slik vi gjør.

Med første barnet her var det likedan, sambo ble kjempe glad og var helt i skyene. Og jeg var slik du som, sugde til meg ALT jeg kunne finne av informasjon om alt. Men han sytes det ble mye, fordi for han var alt som det pleier. Men etter den første ultralyden, som forsåvidt var tidlig (uke 8), så skjønte han det. Når han så det bankende hjertet, inni meg, da gikk det opp for han. Og etterhvert kom magen, og sparkene. Og da ville han ligge å kjenne og høre på magen hele dagen. Så tror du bare skal gi kjæresten din litt tid, for etterhvert når magen vokser, dere får se knøttet og shoppingen begynner, da skjønner han at det faktisk er noe inni magen din :)

Nu glæder æ mæ enda mere til uke 12 og tidlig ultralyd!!! emoticon Ska prøve å gi han litt fred og ro, så kan æ glæde mæ sammen med han når desember kommer =)

GlædeMæMasse skrev:
Nu glæder æ mæ enda mere til uke 12 og tidlig ultralyd!!! emoticon Ska prøve å gi han litt fred og ro, så kan æ glæde mæ sammen med han når desember kommer =)

Har du fått bestilt tidlig ultralyd?? Hvor og når? =)

GlædeMæMasse skrev:
Æ ska faktisk på to ultalyda i uke 12 =p Den ene e fordi æ e bærer av en sykdom så kanskje æ skal ta morkakeprøve for å sjekke om fosteret e friskt, og den andre e fordi æ e med i et studie om svangerskapsforgiftning og da får man gratis ultralyd. Du burde melde dæ på studiet om svangerskapsforgiftning hvis det hær e første gang du e gravid =) Hær e linken: http://www.stolav.no/no/Fagfolk/Forskning-og-utvikling/Nyheter/Studie-om-svangerskapsforgiftning-trenger-deltakere--/

Glæmte å skrive at begge e på St.Olavs! Også fikk æ akkorat en telefon fra ultralydfolkan om at æ ska komme i uke 9 =D Jippi!! Da blir det én ultralyd i uke 9 og en i uke 12, heldige mæ!!

GlædeMæMasse skrev:
Æ ska faktisk på to ultalyda i uke 12 =p Den ene e fordi æ e bærer av en sykdom så kanskje æ skal ta morkakeprøve for å sjekke om fosteret e friskt, og den andre e fordi æ e med i et studie om svangerskapsforgiftning og da får man gratis ultralyd. Du burde melde dæ på studiet om svangerskapsforgiftning hvis det hær e første gang du e gravid =) Hær e linken: http://www.stolav.no/no/Fagfolk/Forskning-og-utvikling/Nyheter/Studie-om-svangerskapsforgiftning-trenger-deltakere--/

Takk for tipset!! har meldt meg opp til studien!! =D

Det er jo bare fordeler med å melde seg opp på et sånt studie.
Man får gratis tidlig ultralyd og de sjekker om du har svangerskapsforgiftning!!
Win-win!! =D
(kanskje du bør legge ut linken til de andre Trondheims-jentene også... sikkert flere som ønsker å benytte seg av "tilbudet") 

MaryLou skrev:

Takk for tipset!! har meldt meg opp til studien!! =D

Det er jo bare fordeler med å melde seg opp på et sånt studie.
Man får gratis tidlig ultralyd og de sjekker om du har svangerskapsforgiftning!!
Win-win!! =D
(kanskje du bør legge ut linken til de andre Trondheims-jentene også... sikkert flere som ønsker å benytte seg av "tilbudet") 

Ja ikke sant, bare positive ting =D Ska legge ut link æ, det va lurt! =)

gikk ikke skikkelig opp for sambo min heller før tidlig ultralyd i uke 12. Husker han satt helt stille og bare stirret på skjermen, sa ikke særlig mye da vi kom ut heller.... Så på kvelden, da begynte snakket da, baby ditt og baby datt, tenk at han skulle bli far, lurer på om det er ei jente eller en gutt, ooooosv!!!! 

det kommer! 

Han blir litt "bedre" for hver dag så æ e ved godt mot ;) Sia vi ska ha tidlig ultralyd i uke 9 så satser æ på at han får en liten vekker da =)
Idag sa æ at han måtte få mykere hender til han ska massere ryggen min under fødseln, han ser på mæ litt panisk og sir:
Han: "Æ ska væll ikke massere nåkka som helst under nån som helst fødsel?!?"
Æ: "Det e vanlig at mannen masserer litt, dåkker må jo gjøre nåkka fornuftig?"
Han: "Æ ska ikke gjøre nåkka anna enn å sitte på en benk å skjelve æ!"

Æ kan jo ikke gjøre anna enn å flire når han sir så mye rart! emoticon

Back
Topp