RARE JOBBER!

MalinDalin

Forumet er livet
Hva er den eller de rareste, teiteste eller vaerste jobben/jobbene du har hatt??

Jeg jobbet paa lager, det var jeg paa 156 og en gjeng med svaere karer som pakket og bar esker for harde livet!Store ketchup flasker og god?s t?l k?osker og saann. en fyr pakka meg ?nn ? en eske!!

Og da jeg bodde ? USA var jeg saann vandrende reklame. Jeg var en kjempe frozen yougurth med k?rsebaer hatt og en svaer skje ? skumgumm? jeg maatte holde! DET var flaut det!!!

faatt ut fr?tyr lukta av haaret enda??hehe, hadde blitt saa stressa av aa jobbe der!jeg skal ha en burger, uten det og med det og b?ttel?tt det.. ARGH!!!!

Jobbet 3 sommere på rad i kommunen når jeg gikk på gymnaset, og da drev jeg og en annen kar og målte opp vann og kloakkrørene i store deler av byen. Stod med en slik niveleringspinne rett i været, og han andre karen målte med kikkert fra et festepunkt, og skrev opp hvor høyt de var. Var for å sjekke om rørene i kummene (kumlokk) hadde seget ned mye fra da de var lagt ned. Lettjente penger var det i allefall[:D]

jobbet for kommunen en sommer og malte brygger. Husker ikke hvor gammel jeg var, men tror knapt jeg var fylt 12.

Jeg har jobbet på strøket... if you know what I mean..

hehehe... altså, jeg har jobba på strøket, men ikke sånn på strøket.. Jeg jobba på Rimi i en gate som hadde det herlige navnet Strøket[8D][8D][8D][8D][8D][X(]

Back
Topp