Rare g-tester. Noen med erfaring?

Heidi88

Glad i forumet
Har tatt 5 g-tester, strimler fra billigetester, siden i går kveld (testegal, jeg vet!)
2 av de var klart positive, 3 av dem ganske klart negative, men det kunne skimtes noe da jeg så på to av dem etter flere timer. Den første positive fikk jeg på utvannet urin i går kveld, og den andre positive kom i dag morges på morgenurin. Men har altså fått negativ etter dette.

Er det noen som aner hva som skjer? Eller kan tenke seg til hva dette kan bety?
Skulle det vært kjemisk graviditet kunne det vel ikke skiftet mellom positiv og negativ på denne måten?

Er det slik at hcg -nivået er konstant, men øker etterhvert? Dersom nivået ikke varierer fra dag til dag i begynnelsen (en teori jeg har tenkt på idag), er vel eneste muligheten at det er testene som tuller?:/

Greier dessverre ikke legge inn bilder, men jeg er absolutt 100% sikker på at to av testene er positive.

Er forresten 9 dpo idag:)

Testene er iallefall ikke falskt positive, så med to positive tester tør jeg begi meg ut på et Gratulerer!! :)

Har tatt 5 g-tester, strimler fra billigetester, siden i går kveld (testegal, jeg vet!)
2 av de var klart positive, 3 av dem ganske klart negative, men det kunne skimtes noe da jeg så på to av dem etter flere timer. Den første positive fikk jeg på utvannet urin i går kveld, og den andre positive kom i dag morges på morgenurin. Men har altså fått negativ etter dette.

Er det noen som aner hva som skjer? Eller kan tenke seg til hva dette kan bety?
Skulle det vært kjemisk graviditet kunne det vel ikke skiftet mellom positiv og negativ på denne måten?

Er det slik at hcg -nivået er konstant, men øker etterhvert? Dersom nivået ikke varierer fra dag til dag i begynnelsen (en teori jeg har tenkt på idag), er vel eneste muligheten at det er testene som tuller?:/

Greier dessverre ikke legge inn bilder, men jeg er absolutt 100% sikker på at to av testene er positive.

Er forresten 9 dpo idag:)
Sikkert ikke ventet lenge nok med de som ble neg

Ta en ny på morgenurin i morgen

Og har ikke flere tester igjen:-( typisk meg! Får kjøpe ny i morgen og teste på tirsdag tenker jeg. Da er jeg 11 dpo så større sjans for reelt resultat også:)

Sier som de andre; gå for en digital ;)

Har opplevd det samme med billigetester når jeg har testet tidlig. Trur det må være forskjell på sensitiviteten på de...

Det kan være forskjell på hvor sensitive de er. Så jeg tror du er gravid:) ta en digital :)

Back
Topp