rare form....

Suzie <3

Forelsket i forumet
Forstår det ikkje heil..
Formen e så rare.. hadde nogen dage tidligere i uken( tirsdag kveld, onsdag og torsdag, der er va slappe å vonne i kroppen, hadde ein fæle hodepine/verk og rennende nese. var hos doktoren og hadde veldig lavt blodtrykk og veldig lav puls, legen sa jeg skulle komme tilbake om jeg ikke ble bedre eller om jeg ble verre. Nå er formen bare rar.. Verker i siden( venstre) og klarer ikke løfte 1,5 liter juice over hodet med venstre hånd.. virker som noen trykker brystet mitt ned/inn og så har jeg en rar små stikkende smerte nederst i lysken på venstre side.. Og en hardt dunkende puls i magen og i hodet, hvis jeg har vikel på føttene så dovner de/ sovner føttene...

Så ekkelt! :/ Er det lang ventetid på legevakten hos deg?

Evt ring legevakthjelpen og hør om de har noen råd til deg? 

Hadde nok ringt legevakten og forklart hva legen har sagt til deg, og hvordan du har det nå. Bedre å få en sjekk for mye enn en sjekk for lite....

ja dette hørtes veldig spesielt ut :( eg ville nok tatt en skjekk ja og ringt legevakt/lege.. for det hørtes ikke så bra ut dette.

hvordan føler du deg nå?

har nå sjekka med lege på legevakt, han skrev en henvisning til sjukehuset i morgen tidlig, skal inn å sjekke hos gyn. ( som opererer i kveld og derfor sendte legen meg heim)

Masse lykke til i morgen! Satse på at det går bra med dåkk;)

åsså sende eg deg en klem:)

men fikk høre at der va lyd i morkaken og fikk høre hjertelyden til håppelåppå vår, så eg får nok sove i natt

nettopp kommet hjem fra sjukehuset. Ul både inni og utpå..  aldri kjekt med den inni, føler meg missbrukt etter på.. men mannen fikk sett baby på den utvendige og alt så bra ut ! LETTET, men fremdeles vond..

Off... hørres ikkje jilt ut. Men så godt alt va fint då:D

Back
Topp