Rare følelser

Bkno1610992

Andre møte med forumet
Andre enn meg som synes det føles ekkelt å snakke om graviditeten til familie og venner? Tror det kan være fordi jeg føler en slik eierskapsfølelse over det hele eller fordi det er snakk om kroppen min:bored: Snakker generelt ganske åpent om alt som har med kropp å gjøre, men svangerskapet synes jeg er ekkelt når det kommer til nærmeste familie. Mulig jeg bare har distansert meg fra det hele i frykt for at det skal gå galt, gudene vet, alt er bare rart:hilarious: Enda værre synes jeg det er når søstra mi på 7 er helt i 100 og har en million spørsmål, men samtidig så vil jeg ikke skuffe henne.
Koser meg veldig når jeg snakker med sambo om det da, kanskje fordi det er «vårt». Er førstegangs også, og bare 22, så det kan ha noe med saken å gjøre:rolleyes:

Kjenner meg veldig igjen!
har akkurat fortalt det til svigerfamilien og synes det var ekstremt rart å snakke om det når vi var innom foreldrene hans i går :oops: går fint å snakke med søstra hans som ganske nylig har vært gravid selv, men veldig rart med svigerforeldre hehe føles veldig privat egentlig og tror det har med at det handler om kroppene våre ja som du også sier
Skal fortelle det til familien min i jula siden de bor langt unna og vi ikke har truffet dem enda i løpet av graviditeten, veldig spent på hvordan det blir å snakke med min egen familie og særlig lillebror på 9 år :hilarious: er også selv førstegangs og 21 år

Kjenner meg veldig igjen!
har akkurat fortalt det til svigerfamilien og synes det var ekstremt rart å snakke om det når vi var innom foreldrene hans i går :oops: går fint å snakke med søstra hans som ganske nylig har vært gravid selv, men veldig rart med svigerforeldre hehe føles veldig privat egentlig og tror det har med at det handler om kroppene våre ja som du også sier
Skal fortelle det til familien min i jula siden de bor langt unna og vi ikke har truffet dem enda i løpet av graviditeten, veldig spent på hvordan det blir å snakke med min egen familie og særlig lillebror på 9 år :hilarious: er også selv førstegangs og 21 år
Hos meg er det motsatt, synes det er veldig OK å snakke med svigerfamilien om det, men ikke min egen familie:hilarious:

Er helt åpen og helt ok med stort sett alt, jeg :hilarious:
Da svigerinna mi spurte meg om graviditet og fødsel med førstemann, da hun selv gikk gravid, måtte jeg «advare» om at hu fikk dønn ærlige svar :P

Jeg er helt lik. Var sånn ved første svangerskap også.

Kvier meg for hver eneste person jeg må fortelle det til.

Derfor forteller jeg det kun til de mest nødvendige. Og overhode ikke på sosiale medier

Hos meg er det motsatt, synes det er veldig OK å snakke med svigerfamilien om det, men ikke min egen familie:hilarious:
Håper det bedrer seg litt etter ultralyden da jeg regner med det kommer til å være enklere å forstå at dette faktisk skjer :joyful: svigermor begynte å snakke om at hun med førstemann ikke fikk mage før 2 mnd før fødsel i går... følte meg litt dritt da når jeg selv føler at magen eser ut allerede...

Back
Topp