Bkno1610992
Andre møte med forumet
Andre enn meg som synes det føles ekkelt å snakke om graviditeten til familie og venner? Tror det kan være fordi jeg føler en slik eierskapsfølelse over det hele eller fordi det er snakk om kroppen min
Snakker generelt ganske åpent om alt som har med kropp å gjøre, men svangerskapet synes jeg er ekkelt når det kommer til nærmeste familie. Mulig jeg bare har distansert meg fra det hele i frykt for at det skal gå galt, gudene vet, alt er bare rart
Enda værre synes jeg det er når søstra mi på 7 er helt i 100 og har en million spørsmål, men samtidig så vil jeg ikke skuffe henne.
Koser meg veldig når jeg snakker med sambo om det da, kanskje fordi det er «vårt». Er førstegangs også, og bare 22, så det kan ha noe med saken å gjøre
Snakker generelt ganske åpent om alt som har med kropp å gjøre, men svangerskapet synes jeg er ekkelt når det kommer til nærmeste familie. Mulig jeg bare har distansert meg fra det hele i frykt for at det skal gå galt, gudene vet, alt er bare rart
Enda værre synes jeg det er når søstra mi på 7 er helt i 100 og har en million spørsmål, men samtidig så vil jeg ikke skuffe henne.Koser meg veldig når jeg snakker med sambo om det da, kanskje fordi det er «vårt». Er førstegangs også, og bare 22, så det kan ha noe med saken å gjøre
svigermor begynte å snakke om at hun med førstemann ikke fikk mage før 2 mnd før fødsel i går... følte meg litt dritt da når jeg selv føler at magen eser ut allerede...