Rare drømmer ???

haldis

Glad i forumet
Jeg drømmer så mye rart for tiden. Har vel kjøpt det meste til babyen i drømme, og liker ikke noe av det. Veldig rart. Har endel mareritt også. Flere som kjenner seg igjen?

ja drømmer sykt mye rart[8D]
at jeg går å briefer med magen
har sex med folk jeg ikke har sett før
at jeg får tvillinger
at sambo får være på sykehuset og ikke jeg etter at jeg har født
at jeg ser fot avtrykk og hånd avtrykk på utsiden av magen

Godt det ikke bare er meg. Føler meg litt smårar når jeg våkner og husker drømmene...mye rart, gitt.

Drømmer også mye rart... ikke alt jeg husker da...,
men våkna her en morra dyvåt av svetter etter å ha drømt at blodet fossa når jeg var på do, ropte på mannen men han skjønte ikke hvor alvorlig det var og gadd ikke engang å stå opp...[8|] Da hadde jeg skravla og ropt fælt i søvne sa han...
Ellers drømmer også jeg om at jeg har sex med ukjente menn uten fjes...

Ja, jeg har også mange drømmer om sex med mange forskjellige menn. Morsomt det der, har fortalt det til samboer og han bare ler [:D].

ja det er sjelden sambo er med i disse sexdrømmene[8|][8|]

Drømmer om samboer også, men han blir som regel en annen etterhvert i drømmen...og av og til så blir det til samboer. Noen ganger er det både samboer og andre...[:)] 

Ha,ha...hormoner som går berserk på natta her, ja.

...hi, hi...[;)]

Har fortalt om en annen rar drøm inne på generell om et vognkjøp....hvis dere vil se, ligger tråden der.

Har hatt mange mareritt som har vært skikkelig "levanes".
Har vært livredd da æ våkna av dem..

Kan ikke så godt huske drømmene mine etter at jeg har kommet meg ut av senga. Men må si at jeg drømte at jeg stå på carvingski i natt og skikkelig storkosa meg for jeg datt ikke en gang og magen var kjempestoorrr.. Sto til og med på asfalt ei periode[:D]

ORIGINAL: Flori

Ja drømmer masse rart. For 2 netter siden drømte jeg at jeg gikk sammen med en kanibal. Han var homo da, skulle spise en han var forelska i [8|]. Huff sykt [:'(]

jeg drømmer også mye rart.å di er så virkelige.

går mest i skummle spøkelse drømmer å sex.[:D]

jeg drømte inatt at jeg hadde fått bebisen...
satt å amma å kosa meg...
men det rare var at h*n voks så fort,at etter 3 dager så var h*n jo 3 mnd[8|]
å amminga og sovinga varte ikke lenger enn 5-10 min...

De siste 2 ukene har jeg drømt masse.En del husker jeg ikke,men de skikkelige mareritta husker jeg.Tror ikke de egner seg på trykk,de er helt jævlige[:o]

Er så glad for at sambo sto opp tidlig i morges, ellers så hadde han fått seg en på tygga. Drømte nemlig at han forlot meg i sentrum, og jeg hadde DEN store GRAVIDE magen!! Sa han skulle på toalettet inne på konditoriet men kom aldri ut igjen. Jeg leta meg ihjel (følte meg sliten når jeg våkna) uten å finne ham. Tenkte ringe mobilen hans, men den fant jeg i lomma mi. Til slutt kom ei jeg kjenner som jobber på konditoriet og sa at hun så han forlate stedet sammen med Mariann (jeg kjenner INGEN som heter det), så ga hun meg et medlidende blikk og en svart hårstrikk... eh.... [&:]

Fortalte sambo om drømmen når han ringte isted.. Ikek kjenner han noen som heter Mariann eller. Rare realistiske drømmer for tiden gitt. [:'(]

I natt drønte jeg at mageskinnet var så tynt at vi kunne se konturene av babyen veldig tydelig, til og meg profilen, og plutselig kom han ut gjennom et hull på siden av magen.... Ble litt forundret og ropte på mannen.... navlestrengen og alt var klippet over, det eneste som bekymret meg litt var hvordan morkaka skulle komme ut osv... så kom den også bare seilende ut med et splasj og jeg måtte vaske gulvet.... Hullet på siden av magen var jeg ikke det minste bekymret over, det ville jo gro av seg selv.... [8|]

morro disse drømmene[:D][:D]

Dette var jaggu litt sært. Hadde helt normale drømmer før jeg registrerte meg her. Nå har jeg vært medlem 1 natt og har allerede hatt 3 sykesykesyke drømmer!

[:D] hihihihihihi, sånn er det med for mye dame prat...hihihihihihi

Back
Topp