Rare drømmer

Maj7

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Marshmallows2021
Det er vanlig å drømme mye rart når man er gravid. Drømmer dere noe rart?

I natt drømte jeg at det er trillinger. Hjelp. Håper ikke jeg er sanndrømt.

Forrige svangerskap drømte jeg at jeg fødte en svær torsk. Og en annen gang at jeg satt og ammet en fire mnd gammel baby på torvet, noen spurte om det var gutt eller jente og jeg måtte svare at det visste jeg ikke, for det hadde vi ikke sjekka. Haha
 
Drømte ekstremt mye rart sist, både tullete og dritskummelt!
Har litt livlige drømmer nå også, men jeg husker godt drømmene til vanlig, så jeg vet ikke om det har satt inn med graviddrømmer nå
 
Har helt rare drømmer. Alt fra at svigerinne banker svoger til situasjoner på jobb som er helt absurde. Drømmer dessverre også at jeg blør og mister, er vel litt redd for det... :)
 
Ja drømmer mye rart. Sluttet å snuse med en gang vi begynte og prøve, må drømmer jeg at jeg snuser i svangerskapet og har munnen full av snus :hungover: Har 0 lyst på snus. Drømmer også at jeg glemmer at jeg er gravid og drar ut og drikker.. Er nok engstelig for å gjøre noe som ikke er bra i svangerskapet
 
I mitt forje svangerskap drømte jeg at jeg fødte kattunger. Sånn 7-8 stk!!:hilarious:

I mitt første svangerskap hadde jenten i magen litt utvida nyrebekken, så hadde ekstra oppfølging. Drømte da at jeg gikk med svære jernrør igjennom magen for å holde nyrene på plass! Off for en ekkel drøm!! Det ordna seg av seg sjøl og jenta ble født frisk og rask:happy:
 
Har alltid drømt masse og husker drømmene godt. Drømmer like mye nå, men drømmene er utrolig rare og er veldig seksuelle:wtf:scratch
 
Har alltid drømt masse og husker drømmene godt. Drømmer like mye nå, men drømmene er utrolig rare og er veldig seksuelle:wtf:scratch
ah, det hadde jeg her en natt også, veldig forstyrrende! Husker ikke detaljrne, men det involverte folk jeg ikke er interessert i noe seksuell aktivitet med:hilarious::hilarious:
 
Back
Topp