Rare drømmer

Elva

Gift med forumet
Julibaluba 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Noen som har hatt noen rare drømmer enda?

Etter at mini og pappaen stod opp i dag var jeg i bryllupet til Halvor Bakke fra eventyrlig oppussing, det var en hel masse folk og vi måtte ta ekstra klappstoler for å få plass til alle rundt bordene. Håndballjentene var også der, de stilte selvfølgelig i overtekksdressene de bruker før/etter kamp. Jeg kunne ikke være der så lenge, for jeg skulle opp i 11 etasje til noen nordlendinger. :hilarious:

Hørtes ut som en litt artig drøm da. :hilarious:
Jeg har også hatt noen rare drømmer. Blant annet at jeg mistet alle tennene mine. :arghh:

Har masse rare drømmer hver natt så jeg er aldri uthvilt lengre...

Drømte at kjæresten min fikk en sykdom og mistet hukommelsen. Han hadde glemt meg:arghh:

Jeg drømmer en del til vanlig, men nå tar det helt av :hilarious: klarer ikke huske om til har skjedd i drømmer eller virkeligheten, av og til heller :wideyed:

Rundt da jeg ble gravid drømte jeg en skikkelig livaktig drøm om at jeg lå på sykehuset og hadde nettopp fått en baby. Husker sjelden drømmer ellers. Håper det var et glimt inn i fremtiden :Heartred

Husker sjelden hva jeg drømmer dessverre. Men drømmer mye oftere nå:)

Drømmer helt ville drømmer for tiden, men glemmer de alltid kort tid etter jeg våkner

Jeg drømmer en del til vanlig, men har virkelig blitt mer heftig! Og for er par dager siden sovnet jeg på sofaen og klarte ikke skille drømmen fra virkeligheten, var skikkelig redd :wideyed: Var sikker på at det var noen rett ved meg, men klarte ikke åpne øynene :facepalm:

Våknet med en ekkel følelse av at noen så på meg, slet med å bli kvitt den følelsen resten av dagen

Hahaah! Fantastisk! :laughing002:laughing002Drømmer sånne rare drømmer jeg å om dagene. Helt forvirra når jeg står opp. :laughing002

Å herregud, ja!! Haha. Drømte at jeg og datteren vår var på tur åsså fant vi en aligatorbaby, den var livløs så jeg snittet opp magen på den og inni der lå det masse lapskaus som datteren min gomla, mens æ ikke hærtes det. Tror faktisk det e nokka av det rareste og kvalmeste jeg noengang har drømt

Ja!! Jeg har begynt å drømme veldig heftig, føler at det er skikkelig kaotisk når jeg våkner, men får noen bruddstykker her og der.

Blant annet drømte jeg at jeg skulle stupe fra 50(!) meter, men valgte å hoppe opp og ned på en stige som førte til vannet, for da gikk den lenger ned :hilarious:

Godt å høre at jeg ikke er den eneste!

Drømte at jeg fant en baby i huset, og jeg var ikke sikker på om den var min, men siden jeg ikke var gravid lengre var den sikkert det så jeg måtte lssm prøve å ta meg av den uten å greie å knytte meg til den. Var glad da jeg våknet så jwg ble kvitt hele babyen. o_O

Akkurat nå drømmer jeg mindre enn vanlig men sover bedre. Har ikke sovet ordentlig på over 2 år så dette er det beste med å være gravid akkurat nå!

Back
Topp