Rare drømmer

Jeg hadde en vill drøm tidligere i uka. Drømte at den ene eleven min skjulte sin døde mor, og jeg holdt på med etterforskning av saken. Helt vilt og totalt usannsynlig :eek:

Haha, uff! Utrolig hva man drømmer :D Selv har jeg skjult et par lik selv i drømmene mine tidligere :D

Drømte i natt at vi fekk en frisk liten gutt. Men, eg huska absolutt ingenting fra fødselen, 0,0! Sa derfor klarte eg ikkje å bestemme meg for navn heller, og dei navnene som var aktuelt i drømmen er ikkje aktuelt i real life i det hele tatt! Oskar, Oliver og Tobias. Veldig fine navn men vi kjenner 1 eller flere met den navn her i bygda. Veldig merkelig var det..

Haha morsom tråd:laughing002

I natt drømte jeg at jeg måtte reise rundt å fange skinkepålegg siden det var ikke bra at Norge skulle ha skinke når jeg var gravid, så stod jeg plutselig i stua og begynte å krangle med venninna mi om at vi måtte sette den blå bøtta ute på terrassen så hunden min kunne få tisse oppi den, venninna mi nektet og jeg løp til kjøleskapet å hentet brokkolien og forsvant..:p

Haha morsom tråd:laughing002

I natt drømte jeg at jeg måtte reise rundt å fange skinkepålegg siden det var ikke bra at Norge skulle ha skinke når jeg var gravid, så stod jeg plutselig i stua og begynte å krangle med venninna mi om at vi måtte sette den blå bøtta ute på terrassen så hunden min kunne få tisse oppi den, venninna mi nektet og jeg løp til kjøleskapet å hentet brokkolien og forsvant..:p

Haha:D

I går var jeg kjempekvalm når jeg våknet. Sovnet igjen og drømte om sjokoladefondant! Hadde SÅ lyst på når jeg sto opp!

I natt drømte jeg at jeg fødte en gutt etter fullendt svangerskap. Men jeg trodde jeg bare var to måneder på vei, så vi hadde ikke rukket å fortelle det til foreldre ennå! Ingenting var kjøpt inn og ikke noe var klart. Og nå satt vi også å funderte på hvordan vi skulle fortelle det til foreldrene våre. Bare "hei, dere skal bli besteforeldre. Vi er to mnd på vei, men det stemte ikke, så her er den lille gutten vår!"

Jeg drømte at jeg tok abort for venninnen min som prøver å få barn Nr 1 ikke kunne bære barnet sitt selv. Så jeg skulle være surrogatmor for de i stedet. Våknet av at samboeren min vekket meg for jeg hylgråt i søvne siden jeg hadde glemt å fortelle han at det ikke var våres barn jeg bar på :hilarious:

Back
Topp