Rare drømmer

Tigeris

Glad i forumet
Tenkte vi kunne ha en tråd med rare drømmer under graviditeten.

Jeg har drømt mye rart i natt drømte eg at jeg skulle blåse opp hoppekuen til datteren min også plutselig ble den kjempe stor som jeg kunne sitte på også tokk jeg på den og da var den plutselig i tynn plast og våkna med å tenke den må vi pakke vekk så den ikke sprekker :-P

Har dere noen rare drømmer å dele?

Drømmer mye rart, ikke alt som egner seg å snakke høyt om. I natt drømte jeg om tvillinger. Sikker fordi jeg tenker mye på det. Skal på ultralyd i morgen :)

Har drømt at jeg har blitt forfulgt og prøvd drept :o Har også drømt om tvillinger. I natt drømte jeg at jeg fikk skikkelig pamelapupper og sprutet masse melk over alt. :D

Har drømt at jeg har blitt forfulgt og prøvd drept :o Har også drømt om tvillinger. I natt drømte jeg at jeg fikk skikkelig pamelapupper og sprutet masse melk over alt. :D

Skummel drøm du har hatt.
Forje svangerskap hadde jeg og drøm om at pumpene sprutet over alt godt at det er flere :-P

Drømte mye rart natt til i dag pga ul i dag. Først drømte jeg at det ikke var noe i magen på ul, bare en tom sekk. Jeg gråt litt når jeg våknet og måtte på do. Senere drømte jeg at det var trillinger på ul og hyyylskreik når jeg gikk ut fra undersøkelsesrommet. Folk stoppa og lurte på hva som var galt når vi gikk i korridoren. Jeg var flau når jeg våkna. Måtte fortelle mannen som heldigvis lo :-)

Heldigvis var det en frisk spire i magen :D

Jeg drømmer masse makabre drømmer fortiden. Dagen før UL så drømte jeg at babyen kom til meg og sa "nå dør jeg". Fikk helt hetta :nailbiting: Heldigvis så var alt bare bra med knøttet :)

I natt så drømte jeg at jeg passet på masse kattunger som ble tatt av fugler. Håper jeg snart slutter å drømme om død o_O

Flere ganger drømt at jeg føder, så har jeg reist hjem fra sykehuset og glemt å ta med meg barnet.

Drømte i natt at jeg fødte i en karusell. Det var fryktelig vanskelig å puste skikkelig fordi den gikk så fort rundt, opp og ned. Hehe

I natt drømte jeg at jeg var høygravid og vi ikke hadde handlet noe til den lille babyen fordi vi var så usikre på hvilket kjønn det ble.
Våkna kjempestressa! :p

I natt drømte jeg at jeg var hos legen og jeg kastet opp mens jeg var hos legen. Var en vikarlege og hun trodde ikke jeg bar så syk som jeg visstnok lot som og måtte på jobb ja..
Våknet og tenkte bare,.. Håper min lege er der i dag... Har aldri skjedd at jeg har fått vikarlege så lite sannsynlig.. Skal til legen i dag så spent på hva han sier

Back
Topp