Rare drømmer :)

Rog90

Glad i forumet
I går natt drømte jeg at jeg skulle føde , og i natt drømte jeg at vi hadde fått babyen. Men det som var rart var at han ble sånn 5-6 år over natta og vi hadde ikke funnet navn til han enda :D Hva har du drømt i det siste :)?

Drømt to ganger at jeg har født. Begge gangene drømte jeg at vi fikk gutt, men vi venter jente. Og fødselen gikk veldig fort. :D

Drømt to ganger at jeg har født. Begge gangene drømte jeg at vi fikk gutt, men vi venter jente. Og fødselen gikk veldig fort. :D
Så langt kom aldri min drøm, bare turen til sykehuset og at jeg lå der og var nervøs for å bli sendt hjem igjen pga for lite åpning :D Har hatt noen bekjente det har skjedd me nå nylig, som har endt opp me å kjøre rally til sykehuset 2. Gangen så er nok derfor :D Bor bare 10 min kjøring fra sykehuset så det går nok fint, men kverner litt i bakhodet likevel tydeligvis :D

drømte at jeg fødte en papegøye :p ingen syntes det var rart bortsett fra meg og samboer :joyful:

Jeg drømte at bikkja mi sloss med løver og døde :-( .. måtte stå opp å gi han en gooood bamseklem. Beste kompisen ♡♡♡

Back
Topp