Rare drømmer

☆ Lilletrille ☆

Lykkelig mamma
♡Junigull 2016♡
Drømte at gutten min la seg i magen så jeg kunne se hodet, ryggen og sånn. Brått var han ute og da var det bare å dytte han inn igjen da :p
Herregud! :p

Jeg drømte her om natten at jeg kunne se babyen gjennom magen, altså magen var gjennomsiktig plutselig. Da kunne jeg se det var en gutt.

Også drømt at jeg tok ut babyen i en sprekk i magen for å se på den. Var koselig frem til jeg skulle ha babyen på plass igjen og oppdaget at alt fostervannet hadde rent ut og morkaken var borte :p

Drømte at gutten min la seg i magen så jeg kunne se hodet, ryggen og sånn. Brått var han ute og da var det bare å dytte han inn igjen da :p

Jeg drømte den ene natten at jeg hadde fått gutten min og han het Erling, jeg var helt fortvilet for det er jo absolutt ikke det han skal hete!!
Men de på sykehuset og alle rundt meg sa bare "jo nå heter han det" og det sto i alle papirer og jeg fikk ikke endret det :-P hehe
Var godt å våkne opp igjen

Jeg drømte den ene natten at jeg hadde fått gutten min og han het Erling, jeg var helt fortvilet for det er jo absolutt ikke det han skal hete!!
Men de på sykehuset og alle rundt meg sa bare "jo nå heter han det" og det sto i alle papirer og jeg fikk ikke endret det :-P hehe

Hahaha! Den likte jeg :D

Den drømmen hadde jeg sist! Hadde født en jente som de hadde kalt Bella før jeg våknet opp! Var såååå fortvila, ville jo ikke ha Bella som navn! Utrolig hva man drømmer :p

Best å passe på at han holder seg inne ja :-D

Jeg har også drømt at magen ble gjennomsiktig og jeg kunne se han, helt ferdig utviklet, så jeg ville glide opp og ta han ut, men fikk beskjed om å la han vokse ferdig :p

Jeg drømte her om natten at jeg kunne se babyen gjennom magen, altså magen var gjennomsiktig plutselig. Da kunne jeg se det var en gutt.

Også drømt at jeg tok ut babyen i en sprekk i magen for å se på den. Var koselig frem til jeg skulle ha babyen på plass igjen og oppdaget at alt fostervannet hadde rent ut og morkaken var borte :p
Haha! :D

Haha.. vittig å lese :)

Da jeg gikk med Nathaniel drømte jeg at jeg fødte en rottweiler valp. Og en klase tomater. De la jeg i en termos også trillet jeg denne termosen rundt i vogna. En annen gang drømte jeg at jeg fødte en bitte liten mann. Med dress og sideskill. Han var så pytteliten at jeg ikke kunne ha han i vogn så jeg tok han i bryslommen så fikk han sitte der å se ut.

Haha morsomme drømmer :D

Drømte i natt at jeg fødte en jente. (Venter gutt) Vannet gikk rett over do- jeg hadde ingen veer og jenta sklei rett ut.

Back
Topp