Drømte at gutten min la seg i magen så jeg kunne se hodet, ryggen og sånn. Brått var han ute og da var det bare å dytte han inn igjen da
Herregud!
Herregud!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Drømte at gutten min la seg i magen så jeg kunne se hodet, ryggen og sånn. Brått var han ute og da var det bare å dytte han inn igjen da
Herregud!![]()
Jeg drømte den ene natten at jeg hadde fått gutten min og han het Erling, jeg var helt fortvilet for det er jo absolutt ikke det han skal hete!!
Men de på sykehuset og alle rundt meg sa bare "jo nå heter han det" og det sto i alle papirer og jeg fikk ikke endret dethehe
Var godt å våkne opp igjen
Den drømmen hadde jeg sist! Hadde født en jente som de hadde kalt Bella før jeg våknet opp! Var såååå fortvila, ville jo ikke ha Bella som navn! Utrolig hva man drømmerJeg drømte den ene natten at jeg hadde fått gutten min og han het Erling, jeg var helt fortvilet for det er jo absolutt ikke det han skal hete!!
Men de på sykehuset og alle rundt meg sa bare "jo nå heter han det" og det sto i alle papirer og jeg fikk ikke endret dethehe
Var godt å våkne opp igjen
Best å passe på at han holder seg inne ja :-DDrømte at gutten min la seg i magen så jeg kunne se hodet, ryggen og sånn. Brått var han ute og da var det bare å dytte han inn igjen da
Herregud!![]()
Haha!Jeg drømte her om natten at jeg kunne se babyen gjennom magen, altså magen var gjennomsiktig plutselig. Da kunne jeg se det var en gutt.
Også drømt at jeg tok ut babyen i en sprekk i magen for å se på den. Var koselig frem til jeg skulle ha babyen på plass igjen og oppdaget at alt fostervannet hadde rent ut og morkaken var borte![]()
Kniper igjen herBest å passe på at han holder seg inne ja :-D
Sånn behagelig fødsel! Verken søl eller smerteDrømte i natt at jeg fødte en jente. (Venter gutt) Vannet gikk rett over do- jeg hadde ingen veer og jenta sklei rett ut.
Sånn behagelig fødsel! Verken søl eller smerte![]()