Rare drømmer!

Anidras

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Jeg har jo lest mye om at drømmene kan bli rare og merkelige under svangerskape.. men de drømmene jeg har hatt i det siste synes jeg har tatt litt mye av!

Noen andre med like erfaringer?

Ja! Grusomme og intense drømmer. Er til å med trist når jeg våkner, for de er så ekte. Vanligvis husker jeg ikke drømmene mine, men nå er de vanskelige å glemme. Ekkelt!

Har hatt noen skikkelige spesielle drømmer både nå og sist svangerskap ;)
Syns også de føles så utrolig ekte også

Har hatt vanvittig mange rare og veldig detaljerte drømmer de siste ukene! I tillegg husker jeg masse av de, noe jeg vanligvis aldri gjør. Veldig, veldig mye merkelig :P

Ja! Grusomme og intense drømmer. Er til å med trist når jeg våkner, for de er så ekte. Vanligvis husker jeg ikke drømmene mine, men nå er de vanskelige å glemme. Ekkelt!

Ja, her og. Er ikke vant til å huske det jeg drømmer, men den siste uken har vært helt forferdelig! Alt fra rettssaker til å bli jaget av en politihest i gjennom sentrum! :nailbiting:

Jeg har også skikkelig detaljerte og ofte veldige rare drømmer som jeg husker godt når jeg våkner. Har hatt det siden før positiv test :)

Har hatt en del voldsomme drømmer i det siste ja! Mange veldig stressende, og de føles så ekte at jeg føler det skikkelig på kroppen når jeg våkner. Nå skal det sies at jeg har hatt perioder med slike syke eller merkelige drømmer tidligere og, men det er lenge siden..

Jaa veldi mye rare drømmer :o hadde det sånn sist gång og :)

Har tydeligvis hatt rare drømmer i natt uten at jeg husker det. Kjæresten spurte om jeg hadde mareritt for jeg lagde så mye rare lyder i natt :P
Husker det som regel om det er mareritt, så tror det heller var en rar drøm :P

Åååå så morsomt å lese denne tråden:p Godt jeg ikke er alene.

Før jeg faktisk viste jeg var gravid nevnte jeg til sambo at jeg hadde så mye rare og alt for ekte drømmer, har faktisk måtte spør personer jeg har drømt om om de hadde søurt meg om det jeg hadde drømt om, jeg visste faktisk ikke om det vhadde hendt eller var en drøm. Litt skummelet egentlig, følte meg litt sånn koko. Så når jeg testa positivt og leste litt om andres erfaringer ble jeg litt minde bekymret. Men hallemann jeg håper ikke drømminga mi skal bære slik hele tiden haha:p

Har veldig intense drømmer for tiden. Alt fra utro mann til fosterbarn som blir jaget av biologiske foreldre (har hverken utro mann eller fosterbarn :p)

Jeg har kjempe livaktige å rare drømmer! Drømte i natt at jeg hadde fått mens, så måtte løpe på do å se i natt når jeg våkna :( føltes så virkelig!

Jeg har ikke tenkt at drømmene mine har noe med graviditeten å gjøre, men jeg har også hatt forskjellige rare drømmer i det siste :-)

Back
Topp