Rare drømmer?

Emilie89

Elsker forumet
Assistert-jentene
Hvordan er det med dere, har dere hatt rare drømmer i det siste?
I natt drømte jeg først at jeg fortalte alle slags unnskyldninger til venner ettersom jeg ikke drikker. Så får jeg vite av mannen min at han hadde sagt at jeg var gravid til alle venninnene mine. Ble så forbanna for her har jeg liksom gått å løyet til dem åsså har alle visst det.

Så drømte jeg at jeg var student igjen (fremdeles gravid). Var med på fadderuken og vi var i en høyt og lavt-klatrepark. Selen røyk og det ble min oppgave å fikse den. Alle mente at jeg måtte ta bussen til Oslo fra Bergen for i Oslo hadde de den spesielle trådbutikken som kunne reparere selen. Men før jeg motvillig går på bussen går jeg på toalettet og jeg oppdager at jeg har blødd masse i trusa. Har ingen smerter men kjenner at det kommer noe ut av meg. Jeg tar det i hånda mi og ser at det er et lite embryo (på størrelse med en ert). Får panikk og våkner.

Rart at man kan drømme så mye rart.

Jeg drømmer helt villt for tiden :o
Det er ting som ikke egner seg på trykk en gang. Så husker jeg drømmene nesten hver dag når jeg står opp, det er også veldig uvant..

Haha huff. Ja ville drømmer er det mye av hos meg. Veldig merkelige tydelige drømmer. Lurer på hva det kommer av egentlig :) i natt drømte jeg at vi hadde utekontor på jobb. Alle satt rundt på en åker med bærbare dataer. Spesielt.

Jeg husker alltid drømmer til vanlig, å drømmer og vanligvis mye sykt, nå husker jeg ikke hva jeg drømmer lengre :p så her er det motsatt :p

Jeg drømmer så mye rart, alltid være en "drømmer", men noen av drømmene næ tar kaka :p

Drømmer grådig mye rart..
Her forrige natten var det at mannen plutselig bestemte seg for å sitte I latebilen 24/7 og ikke gå ut for annet enn å laste /losse og fylle diesel (langtransport sjåfør) , så han kunne ikke være med meg eller ungene lenger ..*kokko* :s :p

Drømmer også helt ville og rare ting. HVER natt. Og jeg drømmer sjeldent, sånn egentlig. Men det er jo bare gøy. Mye morsomt å fortelle forloveden om morgenen.

Jeg drømmer også mye rart. Og jeg mener rart altså! Og drømmene er gjerne super lange. Til vanlig drømmer jeg svært sjeldent og jeg husker de aldri, men nå kan jeg fortelle mannen om drømmen i nesten detalj når jeg våkner :p
Drømte her om natten at jeg skulle på do i et bakeri, men de hadde bare kaffefilter. Når jeg skulle sette meg ned på do sto plutselig døren vid åpen og mens jeg sto og så på den undrende smalt den igjen helt av seg selv :p Også ringte pappa til meg gjennom en juice kartong, men for å kunne prate med han måtte jeg klippe hull i det ene hjørnet :))

Jepp!! Drømmer syyyyyke drømmer! Før positiv test drømte eg om kattunger og kaninunger flere nettet... I natt drømte eg at "gutten" var født (har guttefølelse :) ) og at eg amma han.

I natt drømte jeg om pannekaker... Så da ble det pannekaker til frokost.. Hehe❤ drømmer ellers om baby ting

Drømmer også helt sprø ting. I natt drømte jeg at jeg jobbet på en skole, og at jeg måtte tisse. Så da satte jeg meg i søppelkassa på lærerværelset midt i lunsjen. Alle så rart på meg og kommenterte det, men jeg kunne virkelig ikke skjønne hva problemet var? :oops:

Jeg drømmer mye rart, men det rareste er at i hver drøm knuses telefonen min mer og mer utover drømmen til den er helt knust foran og bak xD

Back
Topp