Rare drømmer?

MA.CN

Forelsket i forumet
Andre som har det?

Jeg kan våkne opp om natta av at jeg gråter eller kjenner at jeg er kjempesur på sambo for noe jeg har drømt.

Ene gangen så drømte jeg at hunden min hadde mistet begge framføttene og gikk bare på to blodige stumper. Og så la han seg ned å spiste på stumpene sine :wtf

Er jammen ikke såååå ofte jeg drømmer, men nå har det blitt ekstremt :p

jada, men sånn er jeg til vanlig:p

nr 3 ventes 21.02.14♥

Ja jeg drømmer om folk jeg til vaNlig ikke prater med, og rare drømmer er det! Pleier drømme til vanlig men ikke sånne ekstreme som nå :P forrige sv sk deømte jeg og rare drømmer :P

Hehem har drømt litt rart jeg også, men ikke i det siste. Drømte for ca en mnd siden at jeg var gravid med tvillinger.. Så UL-bildet hos gyn. Og alt.... Det var før jg viste at heg var gravid. Er vel derfor jeg nå lurer på om der kanskje er to inni der;)

Hehem har drømt litt rart jeg også, men ikke i det siste. Drømte for ca en mnd siden at jeg var gravid med tvillinger.. Så UL-bildet hos gyn. Og alt.... Det var før jg viste at heg var gravid. Er vel derfor jeg nå lurer på om der kanskje er to inni der;)

Ja den er spennende!! Gleder meg til å se om det var sanndrømt :D

Jeg også.... Tror jeg vil kveppe til om der er to inni der, men samtidig kanskje bli litt skuffet om der bare er en? Er rart hvilket bilde en lager seg i hodet. Hm... Og så skal gyn. På ferie:( at jeg ikke fikk fingeren ut og ringte ham før:(

Ja, masse drømmer. Og drømmer sjelden ellers. Nesten litt slitsomt med alle drømmene og dovandringen.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

SYKE drømmer har jeg, drømmer ganske mye til vanlig, men nå har de seriøst tatt helt av. Bruker å huske mye av drømmene mine, men nå er det så mye at jeg ikke henger med:P i natt drømte jeg tre stk drømmer som klarte å mikse seg inn i hverandre, om dere forstår;) handler om alt i fra jobb, matlaging, baby og bil til fjellklatring i himalaya! Er mer sliten når jeg våkner enn når jeg la meg !

Back
Topp