D
Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
Guest
Det er jo en kjent sak at gravide kan ha mange rare drømmer..
Så fortell, har du drømt noe rart som gravid?
Så fortell, har du drømt noe rart som gravid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Drømmer mye om elendighet for tiden! I natt drømte jeg at de hadde funnet noe på MR scanning av hodet mitt, en sjelden lidelse som het "palle palle" og førte til hjernedød, det var dessverre ingenting å gjøre med! Hahaha.. Gjett om jeg var glad når jeg våkna "palle palle", djiiiiiises, husker det dritgodt enda at det sto det på skjermen til legen! Hhahah uff
Hahaha!!Drømmer mye om elendighet for tiden! I natt drømte jeg at de hadde funnet noe på MR scanning av hodet mitt, en sjelden lidelse som het "palle palle" og førte til hjernedød, det var dessverre ingenting å gjøre med! Hahaha.. Gjett om jeg var glad når jeg våkna "palle palle", djiiiiiises, husker det dritgodt enda at det sto det på skjermen til legen! Hhahah uff
Drømte at hånda tip babyen stakk ut av navelen min for å hilse på pappaen sin som jo ikke har fått kjenne spark ennå
Sent from my LT15i using BV Forum mobile app
Drømmer mye om elendighet for tiden! I natt drømte jeg at de hadde funnet noe på MR scanning av hodet mitt, en sjelden lidelse som het "palle palle" og førte til hjernedød, det var dessverre ingenting å gjøre med! Hahaha.. Gjett om jeg var glad når jeg våkna "palle palle", djiiiiiises, husker det dritgodt enda at det sto det på skjermen til legen! Hhahah uff
Drømte at hånda tip babyen stakk ut av navelen min for å hilse på pappaen sin som jo ikke har fått kjenne spark ennå
Sent from my LT15i using BV Forum mobile app
har drømt at jeg fødte en monsterunge, som var ferdig utviklet. kunne krabbe,gå,prate,hadde tenner som oss voksne
(voksen tenner) så jeg hylskreik og sa at jeg ikke ville ha han.å skreik på mamman min.
så har jeg drømt at ungen hadde trommeansikt. ( lol)
så har jeg drømt at legen ikke fant hjertelyden på ungen,noe som faktisk skjedde da jeg var hos legen sist så det var litt ekkelt:/
jeg drømmer mye rart......
Ha
hahaha! Trommeansikt faktisk?! Hva skulle du med et slikt barn da? Hahaha... Gravide drømmer mye rart=)