Rare drømmer

• Trådstarter Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet Opprettet
D

Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.

Guest
Det er jo en kjent sak at gravide kan ha mange rare drømmer..
Så fortell, har du drømt noe rart som gravid?

Drømmer mye om elendighet for tiden! I natt drømte jeg at de hadde funnet noe på MR scanning av hodet mitt, en sjelden lidelse som het "palle palle" og førte til hjernedød, det var dessverre ingenting å gjøre med! Hahaha.. Gjett om jeg var glad når jeg våkna:P "palle palle", djiiiiiises, husker det dritgodt enda at det sto det på skjermen til legen! Hhahah uff:P

Drømmer mye om elendighet for tiden! I natt drømte jeg at de hadde funnet noe på MR scanning av hodet mitt, en sjelden lidelse som het "palle palle" og førte til hjernedød, det var dessverre ingenting å gjøre med! Hahaha.. Gjett om jeg var glad når jeg våkna:P "palle palle", djiiiiiises, husker det dritgodt enda at det sto det på skjermen til legen! Hhahah uff:P

Hehehe, tror jeg ler meg ihjel! huff;)! Mye rart å drømme om!

Jeg har lagt å dultet i min kjære store deler av natt til idag, da jeg synes han brukte altfor lang tid med å selge bilen min.. i natt.. fra sengen. Jeg mente jeg ikke fikk sove før den var solgt :-/

Har ingen konkrete eksempler, men drømmer veldig mye og mange rare ting.. :P

Har drømt litt forskjellig ,uten og kunne gjenfortelle ;)

Hahaha!!

Drømte at hånda tip babyen stakk ut av navelen min for å hilse på pappaen sin som jo ikke har fått kjenne spark ennå ;)

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Ja, jeg drømmer mye!! Har hatt to mareritt i dette svskapet, det har jeg ikke hatt siden jeg var liten.. Skrekk og gru!! Og mye morsomt ;) I natt har jeg slokket en brann hele natten, ganske slitsomt for det var i huset, men ingen andre giddet å bry seg med det.. Irriterende! :P

Drømmer mye om elendighet for tiden! I natt drømte jeg at de hadde funnet noe på MR scanning av hodet mitt, en sjelden lidelse som het "palle palle" og førte til hjernedød, det var dessverre ingenting å gjøre med! Hahaha.. Gjett om jeg var glad når jeg våkna:p "palle palle", djiiiiiises, husker det dritgodt enda at det sto det på skjermen til legen! Hhahah uff:p

Heheh ler meg i hjel. Drømmer mye rart jeg å, men husker ikke helt :) Drømte at jeg fikk lillebror:confused3 måtte ringe og høre med mamma:D.

Drømmer utrolig mye rart, men kommer ikke på en konkret drøm og gjenfortelle akkurat nå,

Hehe hehe..... ;)

Har også drømt mye rart.. I begynnelsen drømte jeg mye at jeg fikk tvillinger. En Svær jente og en bitte liten gutt. Jeg fødte dem hjemme på noens tregulv, og ble flau fordi jeg laget flekker! Fødselen var absolutt smertefri. Når morkaka skulle ut, var det visst veldig viktig at jeg sto i trappa og holdt meg i gelenderet... så skulle den liksom falle ned trappetrinnene mens alle sto og så på. Hahaha! Etterpå skulle jeg dusje, og måtte da stå på utstilling i en glassdusj mens alle som ville se, kunne få gå forbi og ta en titt. Og babyene?... de ble tatt med av jordmor som skulle ha dem! Jeg, rar? Neida...

I natt hadde jeg forresten mareritt. Det var ikke så morsomt, og veldig realistisk. Drømte at jeg var på do, og at det fosset blod og klumper ut... æsj! Da var det utrolig deilig å bli vekka av mini som sparka helt villt og hard!<3

har drømt at jeg fødte en monsterunge, som var ferdig utviklet. kunne krabbe,gå,prate,hadde tenner som oss voksne
(voksen tenner) så jeg hylskreik og sa at jeg ikke ville ha han.å skreik på mamman min.

så har jeg drømt at ungen hadde trommeansikt.:) ( lol)

så har jeg drømt at legen ikke fant hjertelyden på ungen,noe som faktisk skjedde da jeg var hos legen sist så det var litt ekkelt:/

jeg drømmer mye rart......

Ha
har drømt at jeg fødte en monsterunge, som var ferdig utviklet. kunne krabbe,gå,prate,hadde tenner som oss voksne
(voksen tenner) så jeg hylskreik og sa at jeg ikke ville ha han.å skreik på mamman min.

så har jeg drømt at ungen hadde trommeansikt.:) ( lol)

så har jeg drømt at legen ikke fant hjertelyden på ungen,noe som faktisk skjedde da jeg var hos legen sist så det var litt ekkelt:/

jeg drømmer mye rart......

hahaha! Trommeansikt faktisk?! Hva skulle du med et slikt barn da? Hahaha... Gravide drømmer mye rart=)

Back
Topp