*Rare drømmer-tråden*

Sia

Forelsket i forumet
Flere som begynner å ha rare drømmer om natten? Her kan vi poste rare, morsome/usaklige drømmer vi har hatt som gravid. Tenkte det kunne være litt underholdende[emoji38]

Hittil har ikke mine vært så morsome, mer rare og fæle[emoji38] men her kommer to av de:

En natt her i forrige uke så drømte jeg at jeg fødte ungen min ( i 5+ ett eller annet) og ungen var fullt utviklet, stor og helt klar for å komme ut. Det var da et kort svangerskap tenkte jeg da jeg våknet, Haha.

I natt så drømte jeg en mer fæl drøm, da jeg bråvåknet i ste av at jeg i drømmen våknet med blodbad og SA, pjuh løp på badet og der var det heldigvis ikke noe blod[emoji85]

Innser nå med drømmene mine at jeg ikke tenker på stort annet enn graviditeten[emoji23] Poster forresten flere rare drømmer her etter hvert som de kommer. Håper dere også har hatt noen som dere vil dele[emoji1360]

Haha, jeg elsker graviddrømmer. Har drømt hver eneste natt i graviditeten og husker bestandig drømmene etterpå. Til vanlig drømmer jeg sjelden.

Når jeg er gravid er hver natt som å gå på kino, det er så underholdende. :hilarious: :happy

I natt for eksempel, drømte jeg at han komikeren Jonas Kinge Bergland ringte på døren min og ville selge meg jordbær og et abonnement på sokker-rett-i-postkassen. Jeg var alene hjemme og mørkeredd, så jeg fikk han til å sikre huset mitt Home Alone-style før han dro.. :)

• Liker
Reactions: Sia
Ble bestevenn med en gammel ex av samboeren i nattens drøm [emoji23] ikke ofte eg tenker på hu liksom [emoji85][emoji23]
Eller er eg igjen begynt å snakke i søvne, gjorde det myyye sist graviditet [emoji28] Når eg fekk førstemann og stresset med amme greiene gjekk eg i søvne masse..

Merkelig hvordan drømmer blir så sterke når enn er gravid. Drømmer nesten ingenting til vanlig..

Huset ser ikke ut, og drømte at det var nyvasket.. for en nedtur og våkne [emoji28]

• Liker
Reactions: Sia
Drømte at jeg hadde SA, og litt senere at jeg hadde vært på TUL og fikk beskjed om at det var firlinger, begge deler samme natt. Håper ikke jeg er sanndrømt når det kommer til noen av delene[emoji85]

Back
Topp