Rare drømmer/mareritt?

Tuppelura92

Glad i forumet
Er det fler enn meg som drømmer mye rart? Begynner å bli slitsomt synes jeg, og husker fra sist, at det ble ikke noe bedre med tida :p
Er litt uheldig synes jeg sjøl, for stort sett hver natt så dør jeg, som oftest under fødsel på forskjellig vis, men også av andre ting som at løver kommer inn i huset eller bilkrasj :p så helt tydelig at jeg er redd for å dø og gruer meg til en ny fødsel :p haha!!

Håper dere har litt hyggeligere drømmer å dele da :)
 
Å drømme om å dø betyr visst store endringer på gang ... og det kan jo stemme for oss alle. Og at du gir slipp på noe, en side ved deg selv eller livet. Lar noe dø, liksom. For å gi rom for noe annetil, noe nytt. Og sånt ER jo skremmende. Men fint :)
 
Jeg har drømt flere ganger i det siste at jeg leser på Facebook at folk jeg kjenner dør. Litt ekkelt, for jeg bruker litt tid på å skjønne at det bare var noe jeg drømte, og ikke noe jeg f.eks. leste på senga kvelden før.

Ellers har jeg drømt noen ganger at babyen plutselig blir født da! Det er litt hyggeligere. Men føler meg litt hjelpesløs da alt er fremmed og jeg ikke har rukket å forberede meg mentalt på det. (Men det er vel sikkert det disse drømmene prøver å gjøre.)
 
Har vørt lite drømmer enn så lenge, men hadde noen sykt realistiske sist. Kan klare meg uten de ;-)
 
Ja, men ikke noe om fødsel, alt mulig annet surr. Er nesten sliten når jeg våkner...
 
Drømmer masse underlig her også! Før jeg visste at jeg var gravid drømte jeg at jeg mistet alle tennene mine... Det betyr jo også visstnok at du skal gjennom store forandringer. En uke senere hadde jeg positiv test! Nå rett før ultralyden drømte jeg at jeg mistet to-tre tenner, og da viste det seg at jeg venter en gutt i stedet for jente! Jeg var så bombesikker på at det måtte være en jente at jeg nesten ikke vurderte muligheten om en gutt en gang! Så da ble det en ny forandring! morsomt med drømmetydning!
 
Har hatt ett par rare drømmer til nå. Husker jeg drømte mye rart i svangerskapet med kommende storebror
 
Drømmer masse underlig her også! Før jeg visste at jeg var gravid drømte jeg at jeg mistet alle tennene mine... Det betyr jo også visstnok at du skal gjennom store forandringer. En uke senere hadde jeg positiv test! Nå rett før ultralyden drømte jeg at jeg mistet to-tre tenner, og da viste det seg at jeg venter en gutt i stedet for jente! Jeg var så bombesikker på at det måtte være en jente at jeg nesten ikke vurderte muligheten om en gutt en gang! Så da ble det en ny forandring! morsomt med drømmetydning!
Hahaha!! :) kjip følelse å drømme at man mister tennene da :D haha!! Glad når du innså at det var en drøm? :p Hehe! Men kult at drømmene har prøvd å fortelle deg noe da :D
 
Jeg drømmer også mye! Det verste var en natt der jeg drømte at jeg dopet meg på kokain (som jeg blandet i grøten min -wtf??!!) og brydde meg ikke over at baby kunne ta skade av det :-( Det var grusomt, og heldigvis bare en drøm (jeg har jo aldri rørt noe sånt engang :p )
 
Jeg drømmer også mye! Det verste var en natt der jeg drømte at jeg dopet meg på kokain (som jeg blandet i grøten min -wtf??!!) og brydde meg ikke over at baby kunne ta skade av det :-( Det var grusomt, og heldigvis bare en drøm (jeg har jo aldri rørt noe sånt engang :p )
Hahahaha!! :p
 
Drømmer også MYE rart. Hvilken dato jeg skal føde på ene dagen. Og at jeg mister i uke 23 +2 en annen dag. Veldig skremmende syns jeg.
 
Har også drømt at jeg mister en tann. Har også drømt at jeg plutselig har en jentebaby som jeg ikke vet navnet på. Nå fortiden er det ikke så mange drømmer. Sover som jeg har havnet i koma og jeg har begynt å snorke!! :)
 
Drømmer rare drømmer hver natt i perioder. Drømmer om flykapring, branner, fester og mye rart. Alt virker så utrolig virkelig, og ofte jeg ikke er helt sikker på om det er drøm eller virkelighet når jeg våkner :p
 
Har drømt masse rart.. Alt fra miste tenner, føde hjemme på badet, dødfødt, plutselig tvillinger, at jeg glemmer babyen hjemme når jeg går ut, drømmer om at jeg skal prøve meg på jobb og gjør ALT feil og stresser, drømmer at sambo blir sint, er utro, går lei meg, drømt om ekser,drømmer jeg dør eller at jentungen forsvinner... For å nevne noe o_O
Helt utrolig slitsomt å våkne av og til, våknet grine fler ganger :p
Husker jeg drømte veldig mye med jentungen også.. Hater det.
 
Back
Topp