Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slenger meg på denne! Men her går det i hockey pulver i sånne runde dropsHockey pulver![]()

Jeg har også dilla på surt godteri. Vil også ha sitronis og appelsin juiceSur mat! Sure epler, sur drikke, surt godteri, sur frukt, og jo kaldere jo bedre![]()

Appelsinjuice er noe jeg vanligvis ikke liker, men nå i graviditeten har jeg til og med kjøpt meg for å ga selvJeg har også dilla på surt godteri. Vil også ha sitronis og appelsin juice![]()
Ja, og så lollipopis på boks! Hva skjer liksom?
Hehe, spesielt hva man begynner å like når man er gravid. Jeg har spist mye friskis is i det siste.. det er også samme type som lollipopAppelsinjuice er noe jeg vanligvis ikke liker, men nå i graviditeten har jeg til og med kjøpt meg for å ga selvJa, og så lollipopis på boks! Hva skjer liksom?
![]()

Jeg spiste 2-3 friskis hver dag hele forrige graviditet. Ble helt krise da det ble rekordsommer og alle andre ville ha is slik at det ble tomt i butikkene.Hehe, spesielt hva man begynner å like når man er gravid. Jeg har spist mye friskis is i det siste.. det er også samme type som lollipop![]()

Jeg spiste 2-3 friskis hver dag hele forrige graviditet. Ble helt krise da det ble rekordsommer og alle andre ville ha is slik at det ble tomt i butikkene.![]()

Jeg spiste 2-3 friskis hver dag hele forrige graviditet. Ble helt krise da det ble rekordsommer og alle andre ville ha is slik at det ble tomt i butikkene.![]()