Rare cravings.

Om det er cravings eller overlevelse vet æ ikke. Men kullsyrevann fra Soda streamer og isbiter. Bedre enn vanlig vann hilsen kvalm gravid

Playdoh...har så lyst å spise grunnet jeg finner lukten god, men jeg må nok bare holde meg unna :laughing002

Sur mat! Sure epler, sur drikke, surt godteri, sur frukt, og jo kaldere jo bedre:hilarious:

Jeg har også dilla på surt godteri. Vil også ha sitronis og appelsin juice :woot:
Appelsinjuice er noe jeg vanligvis ikke liker, men nå i graviditeten har jeg til og med kjøpt meg for å ga selv:hilarious: Ja, og så lollipopis på boks! Hva skjer liksom?:hilarious:

Eplemost fra Hardanger. Litt vel dyr craving, men

Sitronsorbet, sitronsaft, appelsinjuice

Appelsinjuice er noe jeg vanligvis ikke liker, men nå i graviditeten har jeg til og med kjøpt meg for å ga selv:hilarious: Ja, og så lollipopis på boks! Hva skjer liksom?:hilarious:
Hehe, spesielt hva man begynner å like når man er gravid. Jeg har spist mye friskis is i det siste.. det er også samme type som lollipop:joyful:

Kokt skinke og bris med sitrussmak... forrige gang var det te, havregrynsgrøt og fruktnøtt.

Merker ingenting enda

Ikke noen rare cravings, men mer noen lyster som jeg vanligvis ikke har.

Måten jeg mistenkte graviditeten på helt i starten var at alt av medisterkaker, kjøttboller, servelat og lignende plutselig var supergodt, mens laks og scampi, som jeg vanligvis elsker, ikke falt i smak!

Eplejuice med boblevann var viktig til å begynne med, gått lei det etter noen bomkjøp (store forskjeller fra juice til juice!). Melkeprodukter og særlig sjokolademelk og frokostblanding med melk er en annen som fortsatt er der. Nå har vaniljeyoghurt begynt å «melde seg på». Jeg som vanligvis ikke er så fan av det (og egentlig ikke frokostblanding heller).

Hehe, spesielt hva man begynner å like når man er gravid. Jeg har spist mye friskis is i det siste.. det er også samme type som lollipop:joyful:
Jeg spiste 2-3 friskis hver dag hele forrige graviditet. Ble helt krise da det ble rekordsommer og alle andre ville ha is slik at det ble tomt i butikkene. :nailbiting:

Skogsbæryoghurt med masse frukt og bær oppi! Rødt eple, pære, jordbær, bringebær, blåbær, kiwi og banan :hilarious:

Veldig cravings på sure ting her også. Spesielt de jordbærene som er i butikkene nå, ganske sure. Skjærer iblant en skive sitron og slikker på, synes det hjelper på kvalmen i tillegg :hilarious:

Jeg spiste 2-3 friskis hver dag hele forrige graviditet. Ble helt krise da det ble rekordsommer og alle andre ville ha is slik at det ble tomt i butikkene. :nailbiting:

takk for tips om Friskis! Visste ikke det var «det» jeg ville ha, men vært sugen siden jeg leste det, og tok med meg en eske hjem fra butikken i dag og gomler på nå! Vært veldig tørst uten å kunne slukke tørsten og tror dette vil hjelpe noe! Takk! :happy090:happy090

Av en eller annen grunn ble det en sjokoladepudding og vaniljesaus med hjem fra butikken i dag:hilarious:

Mot slutten sist gikk det en del saftis, spesielt de trekantene man fryser selv

Back
Topp