Rare cravings?

Semulegrøt, rømmegrøt, svarte lakris (smågodt formet som banan) og pølse med brød. Dette er ting jeg ikke har spist de siste årene (og heller ikke noe favorittmat), men spiste litt det av i barndommen. Lurer på om det har en sammenheng?

Nudler med biffsmak. Men må være Mr.Lee i kopp, og det må stå ferdig krydret på lokket... :hilarious::hilarious: Spiser det til frokost, lunsj og kvelds...

Salt lakris, spesielt sursild posen ellers knasker jeg på isbiter hele dagen :hilarious:

Julebrus :greet008og Peppes pizza sin biff og bearnaise pizza :thumright men bor 90 minutter unna nærmeste peppes :confused005 så ikke lett å få tak i den nei

Julebrus :greet008og Peppes pizza sin biff og bearnaise pizza :thumright men bor 90 minutter unna nærmeste peppes :confused005 så ikke lett å få tak i den nei
haha.. komisk at du også har julebrus som craving :greet008

Jeg ble rasende når jeg nå kom hjem fra konsert, og mannen hadde drukket opp resten av den som jeg hadde gledet meg til å kjøleskapet. Nå måtte han på Joker og kjøpe ny til meg. Man kødder ikke med en sliten gravid og hennes cravings:sad015

haha.. komisk at du også har julebrus som craving :greet008

Jeg ble rasende når jeg nå kom hjem fra konsert, og mannen hadde drukket opp resten av den som jeg hadde gledet meg til å kjøleskapet. Nå måtte han på Joker og kjøpe ny til meg. Man kødder ikke med en sliten gravid og hennes cravings:sad015
Her har mannen i huset fått beskjed om at min julebrus er det samme for meg som hans øl og at hvis julebrus blir borte så forsvinner øl også:santa

Spagetti... Må ihvertfall ha det en gang i uken om ikke flere ganger, bortsett fra det har jeg ikke noe særlig cravings o_O

Back
Topp