Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Mange gravide opplever rare cravings i svangerskapet. Noen får dette tidlig, andre sent. Har du opplevd det enda? Du som har vært gravid tidligere, hadde du noen rare diller i forrige svangerskap?
Denne gangen er helt annerledes enn med de to første. Da gikk det tidlig i sjokomelk og cola. Denne gangen har jeg vært bortpå det samme, men det har gitt seg helt og er ikke av samme grad. Alt er annerledes denne gangen når det kommer til matvanene faktisk men det kan jo selvsagt komme noe cravings, håper ikke det
I første svangerskap hadde jeg cravings på svampebobkjeks det var på et ganske heftig nivå. Husker jeg sendte samboeren på butikken for å handle litt nødvendigheter og svampebobkjeks, han kom hjem med annet merke av samme type kjeks, jeg var faktisk heartbroken resten av kvelden. Forrige svangerskap så hadde jeg cravings på grønne blanke epler, og det var det eneste jeg fikk i meg en periode. Spydde ræva av meg og gikk ned 12-14kg, fikk etterhvert sykt lyst på fet mat, som jeg ikke klarte å spise pga kvalmen men tror det faktisk var kroppen som prøvde å si i fra om at den trengte næring.
Denne gangen har jeg hatt behov for epler fra hagen, kiwi og mango. Men nå har værste kvalmen tatt over alt, så ingenting frister lengre..