Rare cravings...

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Eve

Guest
Mange gravide opplever rare cravings i svangerskapet. Noen får dette tidlig, andre sent. Har du opplevd det enda? Du som har vært gravid tidligere, hadde du noen rare diller i forrige svangerskap?

Jeg fikk dilla på sandholdig og våt jord sist.. men klarte å holde det i sjakk med virgin bringebærmojito og tygge på den knasende isen og knasende mynten...

Nå er det kakao med krem. Blir det flere ganger jeg drikker dette på jobb nå så gjetter vel alle at jeg er gravid..

Med førstemann så måtte jeg bare ha snickers is og eventyrbrus[emoji23][emoji23] men klarte å beherske meg sånn noenlunde[emoji23] var egentlig mest bare de siste mnd jeg hadde cravings..Men minstemann så måtte jeg bare ha vannmelon og attpåtil på vinteren[emoji23][emoji23] Har ikke merket noe cravings enda.

Har ikke hatt noe rare cravings. Men får lettere dilla på ting. Forrige gang var det frokostsalat. Nå indisk mat.

MÅTTE spise vått dopapir med førstemann :-p

Isbiter måtte jeg ha med begge :-)

Fikk plutselig dilla på salami forrig uke, så leste jeg på gilde sine sider at gravide ikke skal spise salami[emoji58]

Sist hadde jeg dilla på agurksalat, sånn med vann, edikk og litt sukker, så spiste 1 agurk om dagen

Ikke merket noe sånn spesielt enda, bare merker at godtesuget er på plass for fult

Ingen cravings enda, men sist gang var det grønne epler!

Har ikke merket noe med noen av barna.

Med første gikk det i ferske/nystekte rundstykker og melk og nå er det bare ferske/nystekte rundstykker. Får i meg annen mat også men ikke mye som slår rundstykkene med gulost.

Har fått sikkelig dilla på den nye Tine Nyt yoghurten med lakris og bringebærstrøssel!!

Back
Topp