Rare cravings i svangerskapet!

Ingen cravings med første, men denne gangen har jeg hatt dilla på mye, i perioder. Sjokolademelk, popcorn, appelsinjuice, mandariner, men det "rareste" har vel vært sitron. Jeg skjærer den i skiver som jeg deler i to og spiser. Mannen ser rart på meg for du kan tenke deg hva slags grimaser jeg lager. ;) Men helt spontant MÅ jeg bare ha det.

Hadde ingen. Måtte tvinge i meg mat hver 3-4. time :( Mista all matlyst når testen va positiv. Når e fikk lyst på mat, måtte det være noe som ikke tok lengre enn max 5 min å lage. Hvis det tok lengre tid så nekta e å spise.

Isbiter! Gikk å gnagde på isbiter hele dagen. Måtte ha. Fikk også dilla på alt av gjærbakst. Hadde gått på lavkarbo en god stund før jeg ble gravid :p

Jeg knasker også mye isbiter :P hehe. Og så MÅ jeg ha appelsiner og mandariner i kjøleskapet hele tiden :P

Ingenting rart egentlig :P sist svangerskap drømte jeg om å spise sirup ... og ha sirup å dyppe pommfri oppi ;) men gjorde det aldrig... Nå bare siden jeg leste den tråden fikk jeg sykelig lyst på stratos da sånn plutselig :P

Ikke så rare men... Norske epler (lite med det nå) farris og lollipop:)

Hadde en lang periode med druer og sjokomelk. Prøvde å la være å drikke for mye av sjokomelken, men gjett om det var godt de gangene jeg unnet meg det ;)

Var ein periode eg måtte ha Friskis fra Hennig Olsen. :) Samboer blei lettare oppgitt når eg først spiste 8 stk på under halvtimen, for så å grine over at eg var både tom for is og kvalm. :)

Isbister hver gang;)

Mint og frisk frukt/grønnsaker. Slet lenge med å finne den "rette" mintsmaken, den som man får av tannkrem. Tyggis fungerte en stund. Så oppdaget jeg mint fishermans friend. Tygger de i meg som snop, litt dumt siden de har lakserende effekt, men å suge en og en sakte gjør ikke susen :p

Hadde ingen cravings :p Men svigermor sa hu elska eksoslukt. Så hu løp som ei bikkje etter bilene, bare for å sniffe inn litt eksoslukt :p

Back
Topp