Rare cravings i svangerskapet!

Jeg spiste mye ananas med krem, hermetiske fersken med krem. Kunne begynne å gråte om natta fordi jeg hadde så lyst på det. Spiste også wienerpølser til den store gullmedaljen og brødskive med kokt egg ja, kunne ha krem på dette også. og etter hver gang jeg hadde vært hos legen MÅTTE jeg ha gule marsipan stenger.

Jeg spiste mye ananas med krem, hermetiske fersken med krem. Kunne begynne å gråte om natta fordi jeg hadde så lyst på det. Spiste også wienerpølser til den store gullmedaljen og brødskive med kokt egg ja, kunne ha krem på dette også. og etter hver gang jeg hadde vært hos legen MÅTTE jeg ha gule marsipan stenger.

Jeg har også veldig lyst på wienerpølser! Gjerne kalde :p

Hehehe så morsomt!:D jeg var nesten litt skuffet over at jeg ikke fikk disse berømte cravingsene jeg.. Ikke ble jeg hormonell heller.. Eller fikk barseltårer for den saks skyld:o

Ikke så rart, men med nr 1 gikk det minst en liter sjokolademelk i løpet av dagen. Stod ikke opp om natten for å tisse, men for å drikke sjokolademelk :-P med nr 2 kunne jeg helt fint levd på slush og is :-P

Isbiter! Gikk å gnagde på isbiter hele dagen. Måtte ha. Fikk også dilla på alt av gjærbakst. Hadde gått på lavkarbo en god stund før jeg ble gravid :p

Med nr kunne jeg levd på grandis. Hadde lyst på det hele tida.

Ingenting veldig rart egentlig, surt godteri har jeg crava veldig! og kommet på ting jeg så gjerne ville ha som wienerpølser og burger king whopper cheese og slutter ikke tenke på det før jeg får spist det :p og burger king er langt unna meg så det er tortur :( sjokolademelk har jeg hatt litt dilla på :D

Ikke noe rare cravings, men hadde sykelig lyst på brus i det første svangerskapet. Drømte om brus om natta og tenkte på det hele tiden!

vel ikke så rare egentlig, måtte ha cola! :o
også i perioder fikk jeg veldig lyst på kvikk lunsj og litago melk, hadde alltid 2 av jordbær og sjokolade i kjøleskapet hele tiden og gikk en del av det, der rare er jo da at jeg ikke er så glad i det og ikke spesielt begeistret for melk generelt til å drikke

Ingenting med første med med nr 2 så var det sjokomelk og skiver med Nugatti.... Liker ikke Nugatti til vanlig da men:rolleyes:

Vi hadde ikke penger til noe ekstra, så jeg fant fort ut at cravingsene faktisk gikk ganske fort over :)

Utenom en gang, da MÅTTE vi kjøre til Oslo for jeg MÅTTE ha Burger King mat :P Men hadde det ikke vært lønningsdag så tror jeg nok det hadde gått greit også :)

Back
Topp